SophieO schreef:Saskia9 schreef:En dan nog de vraag, hoe kom je dan bij een goede fokker? Naja, nog niet van toepassing dus, maar vroeg het me wel af. Zeker in deze tijd. De vraag is gigantisch, en dus moet je eigenlijk ongezien al aanbetaling doen om op een lijst te komen en dan weet je dus nog helemaal niks.. Op je gemak rond kijken en navragen en een goed gevoel ergens krijgen krijg je dus bijna geen kans toe...
Nou helemaal niet hoor, een goede fokker laat niet iedereen die maar interesse heeft zich op de lijst zetten. De fokkers die ik hebben sowieso eerst telefonisch contact om al wat meer van ze te ontdekken en of ze geschikt zijn voor het ras en als dat goed zit nog op bezoek bij de fokker. En heb zelf nog nooit een aanbetaling gedaan voor een rashond.
Oh kijk dat klinkt al een stuk fijner!
Zo kreeg ik het mee tenminste. Op marktplaats bijvoorbeeld al berichten gezien met let op laatste pup! Reserveren kost geld etc etc.
En ik ben er al lang uit, gezien mijn oudje bijna 13 is dus. Vandaar dat ik me vast ging inlezen in hoe dat nu allemaal gaat.