Fleur zet ik weer op haar eigen voer en Rosy gaat op Hills. We gaan het zien, zal over een paar weken mijn bevindingen delen.
Bedankt voor jullie hulp, vond het maar ingewikkeld kiezen!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Talietjuh schreef:Het is Hills geworden, zowel natvoer als zakjes. Bestelde ik boven de 100 euro kreeg ik een gratis kadoo, dus dat maar gedaan. Onze schildpadpoesjes worden steeds duurder.![]()
Fleur zet ik weer op haar eigen voer en Rosy gaat op Hills. We gaan het zien, zal over een paar weken mijn bevindingen delen.
XxLiEsJuHhxX schreef:Over het dure, ik ben met mijn vorige kat toch wel snel tot de conclussie gekomen dat urinary brokjes uiteindelijk niet echt duurder zijn als een ander goed merk voer. Het natvoer is wel heel prijzig vind ik, maar dat voerde ik dan ook maar zelde en meer als een soort extra verwennerij
Talietjuh schreef:Het is Hills geworden, zowel natvoer als zakjes. Bestelde ik boven de 100 euro kreeg ik een gratis kadoo, dus dat maar gedaan. Onze schildpadpoesjes worden steeds duurder.![]()
Hannanas schreef:Talietjuh schreef:Het is Hills geworden, zowel natvoer als zakjes. Bestelde ik boven de 100 euro kreeg ik een gratis kadoo, dus dat maar gedaan. Onze schildpadpoesjes worden steeds duurder.![]()
Dapper hoor!
Ik test altijd eerst de 400 gram a hooguit een 1,5 kilo zak want die van mij vreten echt onwijs moeilijk.
FleurSandro schreef:Talietjuh schreef:Dapper hoor!
Ik test altijd eerst de 400 gram a hooguit een 1,5 kilo zak want die van mij vreten echt onwijs moeilijk.
Ja, nu je het zegt... Echt dom van mij idd...
Talietjuh schreef:XxLiEsJuHhxX schreef:Over het dure, ik ben met mijn vorige kat toch wel snel tot de conclussie gekomen dat urinary brokjes uiteindelijk niet echt duurder zijn als een ander goed merk voer. Het natvoer is wel heel prijzig vind ik, maar dat voerde ik dan ook maar zelde en meer als een soort extra verwennerij
Welk merk had jij dan voor welke prijs?
XxLiEsJuHhxX schreef:Over het dure, ik ben met mijn vorige kat toch wel snel tot de conclussie gekomen dat urinary brokjes uiteindelijk niet echt duurder zijn als een ander goed merk voer. Het natvoer is wel heel prijzig vind ik, maar dat voerde ik dan ook maar zelde en meer als een soort extra verwennerij
Citaat:Meeste merken die je zo bij de dierenarts krijgt hebben dat wel.
Mijn vorige kat kreeg trouwens de Royal canin versie. Ik kocht dan een zak van ik dacht toen 6 kg per keer en dan deed ik dat in een goede ton, dan bleef het lang genoeg goed en dat drukt de prijs wel. Hoeveel ik toen betaalde weet ik niet zeker meer. Ik koop nu voor onze blaasgruis kat het voer online via zooplus,
de royal canin betaal ik
3,5 kg 30.99 wat betekend 8.85 per kg
9 kg 59.99 wat betekend 6.67 per kg
Het verschil tussen die 2 zakken is per kg 2,20 dus als je de grote zak kan opslaan goed is het, het zeker waard.
Van hills zie ik dan dit.
Hill's Science Plan Adult Urinary Health kip
3 kg 28.99 wat betekend 9.66 per kg
7 kg 53.99 wat betekend 7.71 per kg
Een beetje goede "normale" brok zit je ook toch wel snel aan die prijzen.