Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilawander schreef:Castratie verergerd dit soort dingen alleen maar en zou ik niet doen. Ik denk dat de pup zorgt voor rangorde problemen wat op zich heel normaal is bij een verandering van de roedel en zeker met een teef erbij. Ook gezondheid van de oudste zou ik niet uitsluiten.
Sclimpre schreef:Klinkt logisch, maar waarom zou het dan eerst bijna 3 weken goed gaan? Als het de stress van de nieuwkomer is zou ik verwachten dat het de eerste dagen al mis gaat.
horsier schreef:CharmingS ik kan je link niet openen op mijn telefoon, zal straks op de laptop eens kijken.
Ik heb nu een hekje in de kamer waardoor ieder zijn eigen deel heeft. De pup zit dan bij de een en dan bij de ander als ze wakker is.
Wandelen doen we 1 keer per dag met zijn drieën. Als ik alleen ben gaan ze omstebeurt. Tot nu toe gaat dit prima.
De gedragsasviseur gaf aan dat het een rangorde probleem was. En stelde voor om ze het gemuilkorfd uit te laten vechten.
Dat gaan we niet doen, ze mogen van mij niet vechten. Ook niet met muilkorf.
Zeker niet omdat het bulldogs betreft en ik bang ben dat die niet blijven zitten op die platte neuzen.