Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:Wij hebben onze pup meerdere weken naast bed gehad, zelfs toen hij nachten gewoon doorsliep. Want beneden zette hij de boel op stelten. Echt niet te doen. Of hij plaste alles eronder.
Hij had gewoon iets meer tijd nodig. Dus die tijd hebben we hem gegeven.
Hannanas schreef:Sanet schreef:Wij hebben onze pup meerdere weken naast bed gehad, zelfs toen hij nachten gewoon doorsliep. Want beneden zette hij de boel op stelten. Echt niet te doen. Of hij plaste alles eronder.
Top. Altijd fijn zulke bokkers die hun hond lezen. Ik snap dat gehaast nooit met alleen slapen etc als een pup er moeite mee heeft, en het “doorzetten” etc.
Hannanas schreef:Sanet schreef:Wij hebben onze pup meerdere weken naast bed gehad, zelfs toen hij nachten gewoon doorsliep. Want beneden zette hij de boel op stelten. Echt niet te doen. Of hij plaste alles eronder.
Top. Altijd fijn zulke bokkers die hun hond lezen. Ik snap dat gehaast nooit met alleen slapen etc als een pup er moeite mee heeft, en het “doorzetten” etc.
Stephanie_86 schreef:Ik heb ook niet gehaast naar mijn idee.. ze sliep snachts gewoon goed door en was kalm vandaar dat we het geprobeerd hebben. Dat ging niet goed dus zoek ik een oplossing.
Ik bekijk alle adviezen en kijk daarnaast ook naar kyra om te kijken wat bij haar past.
Ik ben helaas niet alwetend en al doende leert men. Mijn andere hond (Bordercollie labrador) was zo anders als pup dus vandaar dat ik advies vraag
Stravotopper schreef:Bij onze hond waren we begonnen met de bench in de slaapkamer. En toen dat een tijd goed ging hebben we hem boven op de gang gezet met de slaapkamer deur open. Daarna de deur dicht en toen beneden in de gang en daarna in de woonkamer. Geen gepiep of geblaf gehad op deze manier. Misschien werkt dit voor jullie ook? Wel een hele mooie pup!