Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
jen schreef:Hier een fontein van miauwstore, iets boven je budget maar wel super fijn. Onze katten zijn er heel blij mee, ding kan in de vaatwasser. En hij ziet er nog mooi uit ook https://miaustore.com/nl/
Muiz schreef:Schoonmaken doe ik 1 leer per week. Dat gaat eigenlijk altijd prima.
Tot nu toe heb ik er een stuk of 4 geprobeerd en nog thuis staan en de catmate was tot noch toe wel de fijnste. Alleen ik was niet zo'n fan van het plastic dus ik heb nog een boel andere geprobeerd maar tot noch toe maken ze allemaal mega veel lawaai. Er zit ook steeds een zelfde soort pompje in dus ik denk dat het daar gewoon aan ligt![]()
Ik heb nu een keramieken bol. Het aanzetten is wat lastig maar tot noch toe vind ik hem wel fijn in gebruik, alleen dat gebrom van de pomp word ik lichtelijk gek. Ik ga denk ik kijken of er niet een kleine aquarium pomp in kan.
Ik bestelde trouwens steeds bij Zooplus en dat ging prima. De vorige heb ik na een week geretourneerd en dat ging best. Ik kreeg wel steeds standaard mails als reactie maar ik heb gewoon geld terug gehad