Vuurwerk vrij vakantie vieren met hond.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:35

XxLiEsJuHhxX schreef:
Absoluut Frankrijk als aanrader. Ik woon hier nu anderhalf jaar en ik was helemaal in de war oudjaarsdag omdat hier in de regio echt helemaal niks afgestoken word. Ook zitten er hier best wat leuke gites in de buurt en is de omgeving ook leuk om wandelingen te maken :D

En waar dan ongeveer?

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:56

daffodil schreef:
XxLiEsJuHhxX schreef:
Absoluut Frankrijk als aanrader. Ik woon hier nu anderhalf jaar en ik was helemaal in de war oudjaarsdag omdat hier in de regio echt helemaal niks afgestoken word. Ook zitten er hier best wat leuke gites in de buurt en is de omgeving ook leuk om wandelingen te maken :D

En waar dan ongeveer?

Wij wonen net onder natuurpark de Morvan. veel platteland hier en zo lang je dan niet in een "grotere" stad/plaats komt is er pure stilte. Ik was afgelopen jaar wat huiverig omdat het, het 1e jaar met de paarden aan huis was maar de stilte was bijna oorverdovend onwerkelijk vergeleken met Nederland. Ik heb buiten jagers de hele winter geen enkel vuurwerk gehoord, behalve toen we zelf ervoor naar de stad gingen (14 juli vuurwerk show).

daffodil

Re: Vuurwerk vrij vakantie vieren met hond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:46

Dank je wel, dat is wel een flink eind rijden. PRobleem nummer twee is dat 1 van de 2 absoluut een hekel aan autorijden heeft, piepen, janken, gillen, hijgen. Dat maakt een rit van meer dan een uur wel een ding en voor mij is dit 8 uur rijden. Das dus te ver.

Ik blijf meelezen. Eigenlijk vond ik het vorig jaar wel chill dat ze een week in het pension zaten maar....achteraf was ik er niet zo heel blij mee.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:18

https://op-terschelling.nl/-/Vakantiehu ... rschelling

Ik heb hier een aantal keer vakantie gevierd met mijn honden. Niet speciaal met oud & nieuw. Maar ik begreep dat Terschelling rustig is wat vuurwerk betreft. En dit huisje ligt ideaal, buiten Midsland Noord, direct aan het bos en de duinen. En een volledig omheinde tuin. De eigenaren zijn zeer relaxed met honden meenemen.
Ik weet alleen niet of het vrij is natuurlijk, en met hoeveel jullie willen gaan.