MarliesR schreef:Och zo schattig Als ze zo bleven had ik hier ook allang wat gehad Micro varkens blijven echt zo klein, hint hint.
Matheno schreef:MarliesR schreef:Och zo schattig Als ze zo bleven had ik hier ook allang wat gehad Micro varkens blijven echt zo klein, hint hint.Hongaarse wolvarkens niet , maar ze is nog steeds lief
laughterline schreef:Wat een leuke reacties! je kan toch alleen maar vrolijk worden van zo’n lief klein ding? Haha volgensmij mogen er alleen paarden in uitgelicht toch Hier mag toch wel een uitzondering voor gemaakt worden hoor
Matheno schreef:MarliesR schreef:Och zo schattig Als ze zo bleven had ik hier ook allang wat gehad Micro varkens blijven echt zo klein, hint hint.Op een heel strak dieet wel, anders redden die ook minimaal gewicht flinke hond.
Anoniem schreef:Oehhh te schattig!En wat is het plan met Lilly?Volgens mij mag ze zo lang mogelijk bij hun blijven, en als ze echt te groot wordt dan hebben ze al een heel fijn plekje gevonden bij vrienden die een boerderij hebben
Fantastisch! Wat een dotje Ook hele mooie foto's!Mijn vriend had vroeger ook een varkentje als "huis"dier. Die was dikke vrienden met de Shetland pony. Ook zo schattig.
Dank je wel! Toch wel anders dan een paard of een hond Maar zeker niet minder leuk!Ze is een hangbuikzwijntje
Wat een superlief mopje. Ik ben mijn hele leven al verliefd op biggetjes. Deze spant de kroon toch wel.
Ooooh.. wát een mopsje! Ontzettend mooie foto's van een enorm snoezig hangbuikzwijntje. Droppie!Post je over een poosje (of liever binnenkort) weer eens mooie foto's van deze kleine vrolijke dame? She lit up my day!