“Buitenkat” verhuizen naar binnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 11:15

Als je bij verhuizing alles in oude staat hersteld ( en dus een nieuwe deur ) mag het misschien.
Een nieuwe deur is echter best wel kostbaar :=

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-20 17:19

Ineke2 schreef:
Als je bij verhuizing alles in oude staat hersteld ( en dus een nieuwe deur ) mag het misschien.
Een nieuwe deur is echter best wel kostbaar :=

Marktplaats.... :')

Nee zonder grapjes, dat zal toch in goed overleg moeten met de huurbaas. Ik had gehoopt vandaag reactie te krijgen maar uiteraard door pinksteren zal dat pas in de loop vd week zijn.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 17:34

Boras schreef:
Een mens kan al nauwelijks tegen een wekenlange lockdown.
Mensen levenslang binnen (of op een balkon) opsluiten is ziek en misdadig, daar is iedereen het wel over eens.

Waarom denken mensen dan dat het bij katten niets uit maakt en wel kan als het nu eenmaal zo uitkomt? En hebben we het dan zelfs over dierenliefde.

Oprecht, ik begrijp daar niets van.

Ts, ik zou je kat dus proberen bij je ouders te laten wennen. En gezelschap en een leven dat zich ook deels buiten afspeelt. Dat is toch super voor je kat! En jullie zien elkaar ook regelmatig.

Ik heb anders een wilde kat in huis genomen,nu ja hij is zelf bij ons binnen gekomen,die krijg je met geen stokken de deur niet uit. Onze tuin hebben we voor een 500m2 afgezet voor de katten daar kunnen ze niet uit ,deze komt zelfs daar niet.Als de deur of raam open staat ,neemt hij genoegen met een streep zon. Onze andere katten komen ook amper buiten,als wij op het terras zitten en dan mee op de stoel zitten dat doen ze wel.
Het ligt echt per kat wat hij wilt. Neem hem mee en je kan altijd nog zien. maak klimgelegenheid langs de muur zodat ze omhoog kan klimmen. Hoge uitkijk plekken vinden ze toch interessant.