CharmingS schreef:viphorse schreef:Is het niet zo dat een wat duurdere brok zichzelf terug verdiend ?
Dus hoe meer voedingsstoffen in de broek hoe minder je hoeft te geven en dus uiteindelijk bijna net zo veel kwijt bent ?
Kan het verkeerd hebben hoor ik geef vers vlees en geen brok .
Dat klopt in zekere zin ook wel.
Alleen ik hoor zoveel van mensen dat ze een goedkoper merk brok voeren en daar heel erg tevreden over zijn. Ik hoor bijvoorbeeld op de mijn hondenvereninging dat die heel erg tevreden zijn over Cavom en dat is ook wel een betaalbare brok alleen krijgen mijn honden daar slechte ontlasting van helaas..
Vers vlees ben ik geen voorstander van bij mijn honden, ten eerste werd hun vacht dof, daarnaast hele dunne/breierige ontlasting en ze gingen er echt enorm van stinken. Ik geloof best dat andere honden het er wel goed op kunnen doen. Ik heb het 2 maanden geprobeerd en toen weer terug naar brokken gegaan.
Maar er zijn net als bij brok diverse varianten. Kvv is goedkoper en hoe je het went of keert het is vlees. Dus beter.
Ik zou opzoek gaan naar een goede kvv. Hier twee chihuahuas die het er zelfs goed op doen.
Hier geef ik verschillende merken. En verschillende smaken.