Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMmi_ schreef:Bedankt nog voor de tips! En die van vraag eens na bij de dierenarts of er een nestje op komst is. Vond ik ook wel een goede. En bedankt voor de tip ikzoekbaas.nl heb even gekeken maar zijn wel een hoop staffords achtige honden. Vind het prachtige honden, maar is niet mijn ras. Herplaatser moet wel echt lief en "betrouwbaar" zijn. Heb 2 jonge kids en de honden moeten met katten en konijnen kunnen. Dus dat is wel belangrijk.
Nele80 schreef:Wij hebben sinds vorige week een puppy. Het is voor ons gezin onze eerste hond. Nadat we een ras gekozen hadden dat bij ons zou kunnen passen ben ik beginnen rondbellen naar fokkers. Ook bekeek ik telkens of er recensies te vinden waren van een fokker.
Uiteindelijk ergens een afspraak gemaakt om nestjes te gaan bekijken. Telefonisch contact was eerder stroef verlopen maar ter plaatse vriendelijk en professioneel ontvangen. De puppy’s en moeders werden ons getoond. Dan was de keuze aan ons. Helemaal niets werd ons opgedrongen. We mochten de puppy’s niet aaien of knuffelen. De fokker zei dat ze een puppy enkel liet vasthouden door de nieuwe baasjes. Puppy gekozen, toen mocht hij bij ons op de schoot. Nog 2 keer gaan kijken op voorhand.
Nu is hij sinds vorige week woensdag bij ons.
kiwiwitje schreef:Ik vind een pup vast kunnen houden of er bij in de ren kunnen zitten dat ze bij je kunnen komen ook wel een heel belangrijk ding. Zonder dat zou t voor mij al klaar zijn.
kiwiwitje schreef:Ik vind een pup vast kunnen houden of er bij in de ren kunnen zitten dat ze bij je kunnen komen ook wel een heel belangrijk ding. Zonder dat zou t voor mij al klaar zijn.