Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mazida schreef:Ik snap het opsluiten van roofdieren nooit, dan krijg je dit soort problemen. De kat kan geen natuurlijk gedrag vertonen, dit probleem ga je niet oplossen vrees ik...
Qimm schreef:Katten kennende... Maak het zo dat het juist de bedoeling is dat ze het omgooit
Lastig pobleem, maar ik ga stuk om de verhalen die hier voorbij komen
Mazida schreef:Ik snap het opsluiten van roofdieren nooit, dan krijg je dit soort problemen. De kat kan geen natuurlijk gedrag vertonen, dit probleem ga je niet oplossen vrees ik...
Caritas schreef:Magrathea schreef:Die van mij drinken tegenwoordig het liefst uit een teiltje![]()
Kunnen ze ook nog een beetje in spetteren zonder dat het er omheen al te vies wordt. Als het echt te gek word zet ik het in de badkamer, daar mogen ze zoveel troep maken als ze willen
Slim! Hier heeft ze idd ook weleens het emmertje stukje bij stukje verschoven om 'm over de drempel van de badkamer op de overloop te kiepen: laminaat krom getrokken.

Op de stroomdraad staat de poot van een kast, dat beperkt de sleepradius tot een minimum.
Er wordt nog steeds gespetterd, maar ik neem het voor lief! Ik ben zo blij dat ze niet meer zonder water komen te zitten en altijd vers, stromend water tot hun beschikking hebben. Al dat gesop van ze maakte het water in bakjes snel vies en ze drinken toch meer uit de fontein. De waterspeeltuin is nu niet nodig, in plaats daarvan komt er een nieuw krabmeubel
Kennelijk een hele goeie! 

Haha.