Oppaskatten - tips, tricks, wat kan ik nog extra doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 22:35

Monsters <3

Afbeelding

Het aftellen is begonnen. Ik ga ze missen! Gelukkig gaan ze straks terug naar het beste plekje. Lekker bij baas thuis. Nu eerst nog een weekje genieten van de chaos in huis :+:

Het oudje (rood) eet goed inmiddels. Hij is nog steeds te mager, maar valt niet meer af en eet braaf zijn bakjes leeg en brok extra in de avond :) (En kattensnoepjes? Daar mag ik 'm voor wakker maken tegenwoordig :9 )

Gaby

Re: Oppaskatten - tips, tricks, wat kan ik nog extra doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:05

Wat leuk, een foto'tje van de monsters! <3 De jongste is echt leuk getekend. Wat goed dat het oudje het nu zo goed doet.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 14:47

Ik heb een stalker :') Het jonkie laat me gewoon niet met rust. Ik kan geen 2 meter van hem weglopen want dan staat ie alweer naast/op/bij me.

Het oudje staat me 's ochtends enthousiast aan te kijken als ik eten voor ze klaar maak en laat zich graag aanhalen. Hij is wel wat meer op zichzelf, maar dat zal ook een stuk karakter zijn.

In overleg met het baasje mocht hij in de tuin. Maar van de week heeft ie me wel heel hard laten schrikken. We dachten dat hij wel in de tuin zou blijven (hoge omheiningen en niet heel behendig meer op zijn leeftijd), maar dus mooi niet.. Heel de dag heb ik in paniek gezeten. Gelukkig, kwam ie over het dak heen terug toen het begon te schemeren. Maandag breng ik ze naar huis dus tot die tijd moeten ze maar even binnen blijven.

Wil er geen risico mee lopen.

Gaby

Re: Oppaskatten - tips, tricks, wat kan ik nog extra doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:57

Wat heerlijk om te lezen dat het jonkie je zo leuk vind <3 . Je klinkt ook als een top-catsitter.
Ik herken het in de rats zitten om een oppaskat; ik kreeg ook een halve hartverzakking toen hij wegbleef. Gelukkig is alles goed gekomen.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 21:52

Oei. Alweer een tijdje terug en ben alweer een maand zonder gerommel in huis. Wel nog regelmatig contact met het kattenbaasje en krijg zo af en toe foto's door van de monsters.

Maar.. De stilte gaat doorbroken worden! Volgende week ga ik tijdelijk voor 2 hondjes zorgen. Spannend! :#

Heb er al weer helemaal zin in. Baasje lijkt ook blij te zijn! Dus geen kattentips dit keer, maar hondentips zijn ook welkom. Het zal deze keer niet zo lang zijn (hoogstens een weekje bij mij thuis, en daarna nog enkele weken wandelen vanaf het baasjes huis). Goed voor mijn lijf, goed voor baas en goed voor de hondjes :D