Echter heeft de castratie niet het gewenste effect gegeven, helaas nog erg veel praatjes.
Moeder is al wat ouder koetje, heeft het erg slecht gehad waar ze vandaan komt en erg wantrouwend en soms zelfs beetje agressief. Al met al gezellige groep dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suffie schreef:Wat leuk, nog meer mini-koetjes op BoktLaat je hem nog castreren, daar worden ze vaak nog handzamer van is mijn ervaring.
Citaat:Onze DA was eerst niet enthousiast omwille van het agressieve karakter, maar toen ik vertelde dat ik (intussen waren we wel 8 maand verder) een kalfje gevonden had en dat ik dat met de papfles zou grootbrengen vond hij het prima. En zo geschiedde
Sannum schreef:Nou de os.. het is dat ik bij de castratie was en er ook niks meer is.. Maar van gedrag echt nog stier helaas..
senna21 schreef:Wat ik heb geleerd is dat vooral flessekalfjes later lastig zijn qua gedrag, juist omdat ze geen angst/respect voor mensen hebben.
Ik hoop voor jullie dat het meevalt met de zeeboe.
Berryz schreef:Knappe barabasgoed dat hij gecastreerd is, kan me nog goed herinneren dat hij half op mij kroop
senna21 schreef:Citaat:Onze DA was eerst niet enthousiast omwille van het agressieve karakter, maar toen ik vertelde dat ik (intussen waren we wel 8 maand verder) een kalfje gevonden had en dat ik dat met de papfles zou grootbrengen vond hij het prima. En zo geschiedde
Wat ik heb geleerd is dat vooral flessekalfjes later lastig zijn qua gedrag, juist omdat ze geen angst/respect voor mensen hebben.
Ik hoop voor jullie dat het meevalt met de zeeboe.