Karlijnxxx schreef:Mijn vriend is chemicus en die zegt een beetje water, eventueel de haardroger erop dat de lijm wat zacht wordt. Kan je de pleister niet in stukjes knippen en er gewoon in deeltjes oplaten tot hij/zij gaat ruien?
Heb ik wel aan gedacht, maar die veertjes zijn zo klein. Er zitten ook nog donsveertjes tussen. Het is niet te doen om elk veertje apart los te knippen.
En zo lang er nog pleister op zit kan ze niet bij de anderen, want daar zou ze op gepakt worden. En de rui duurt nog een half jaar, dus dat zou wel sneu zijn.
Ik had die pleister er gewoon nooit op moeten doen. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Wat verschrikkelijk dit.
Het afgelopen uur heb ik haar continu in het oog gehouden, want ik dacht dat ze het niet zou redden. Wat een hoopje ellende zeg. Net heeft ze eindelijk weer wat gegeten en scharrelt nu redelijk normaal rond.
Ik ga me vandaag niet meer wagen aan de andere helft van de pleister. Dat wordt sowieso een ander verhaal, want die zit op de grotendeels kale onderkant van de vleugel. Daar zit alleen een heel dun velletje. Dat zijn zorgen voor morgen.