Hond eet poep. Wat mist ze?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-20 19:57

Het gaat nu erg goed. Ze zit ook weer super glad in de vacht en glimt mooi. Heb haar geen poep meer zien eten (behalve kruimels van de paarden haha dat doen alle honden volgens mij)

Ze krijgt graanvrij voer van Kenner nu en elke dag een blokje schapenvet van biofood. Ze blijft nu van haar eigen poep af en dat van andere honden

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:53

Kabayo schreef:
Het gaat nu erg goed. Ze zit ook weer super glad in de vacht en glimt mooi. Heb haar geen poep meer zien eten (behalve kruimels van de paarden haha dat doen alle honden volgens mij)

Ze krijgt graanvrij voer van Kenner nu en elke dag een blokje schapenvet van biofood. Ze blijft nu van haar eigen poep af en dat van andere honden

Super goed!! (Misschien dat ze dus toch iets mistte in het oude voer..)

*\o/*

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 05:46

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar onze ene hond eet ook poep, alle soorten poep. Ook helemaal door de medische molen gehaald, voer veranderd etc. maar het maakt allemaal geen verschil. Tot mijn baas eens zei: 'Vergeet je niet dat een hond een scavenger is?' Daar had ik mijn antwoord :j

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 07:39

Vd week kreeg ik een tip om een halve eierkoek te geven. Dit zou helpen.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 21:25

Eventueel zou psyllium nog helpen tegen paarden poep eten. Elke dag een eetlepel erover en ze negeren hier alles. ( en t is hier echt extreem veel) goed dat je overgestapt bent op ander voer! Zou wel adviseren wat te wisselen in smaken of tekorten te voorkomen.

Eventueel een keer een bottenboullion maken om hem nog een boost te geven.
Je bent iedergeval goed op weg!