Ik dacht aan speelgoed. Voor volwassenen.. in de 18+sfeer

Ach er bestaan ergere gedachtes

Hahaha bellende hond

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
eva1969 schreef:Het is toch wel toevallig dat al jullie dieren zo bijzonder zijn, zou het aan het water bij jullie liggen of toch aan jou.... Hahaha
Enjoy_ schreef:[ [url=m/Cp0MDp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo paste wij een keer op de hond van vrienden. Toen we even binnen waren geweest en weer buiten kwamen met ons drankje was de iPad verdwenen. Die had hij in zijn mand gelegd. Wel heeeel voorzichtig, zat geen krasje op! Sowieso een superlieve hond!
DewiRox schreef:Haha geweldig! Bij mij kwam inderdaad in eerste instantie ook iets anders op dan een telefoon.
Toen onze hond nog jong was, was ik een keer met haar wandelen in het park. Daar bleken 2 mensen in de bosjes te liggen vozen. Onze hond had dat natuurlijk al veel eerder door en rende daar de bosjes in, die dacht ook 'leuk, spelen!'. Ik hoorde dus ineens allemaal geluid uit de bosjes komen en vervolgens onze pup met de BH van mevrouw in haar bek. Apporteren kende ze nog niet, dus ze is vrolijk het park rond gehuppeld met haar vondst. Uiteindelijk te pakken gekregen en netjes de BH teruggegeven haha
DewiRox schreef:Haha geweldig! Bij mij kwam inderdaad in eerste instantie ook iets anders op dan een telefoon.
Toen onze hond nog jong was, was ik een keer met haar wandelen in het park. Daar bleken 2 mensen in de bosjes te liggen vozen. Onze hond had dat natuurlijk al veel eerder door en rende daar de bosjes in, die dacht ook 'leuk, spelen!'. Ik hoorde dus ineens allemaal geluid uit de bosjes komen en vervolgens onze pup met de BH van mevrouw in haar bek. Apporteren kende ze nog niet, dus ze is vrolijk het park rond gehuppeld met haar vondst. Uiteindelijk te pakken gekregen en netjes de BH teruggegeven haha