Pocca_Locca schreef:Oh ja varkensoren en hoefjes, vind die van mij ook geweldig! En die Gore stink dingen inderdaad, de pensstaafjes![]()
Hoe viezer het stinkt, hoe beter hè bij honden haha
En te bedenken dat ze nog beter ruiken dan ons.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Pocca_Locca schreef:Oh ja varkensoren en hoefjes, vind die van mij ook geweldig! En die Gore stink dingen inderdaad, de pensstaafjes![]()
Hoe viezer het stinkt, hoe beter hè bij honden haha
En te bedenken dat ze nog beter ruiken dan ons.
kiwiwitje schreef:Ik zou dan gaan kijken naar kophuid staven of kophuid platen XL.
Kamelen kophuid is ook hard.
Maar t verschil met natuurlijke snacks en de staven die jij noemt is denk ik dat de staven normaal zijn. Die krijgt ie en die liggen er altijd. Dat hebben wij hier met hoefjes.
Geef ik dan eens wat anders uit ons assortiment, dan stoppen ze daar ook niet mee voordat t op is. Want dat krijgen ze niet zo vaak. T is veel boeiender.
byloulou schreef:Ik heb al jullie berichten doorgelezen. Sommigen van jullie hebben altijd een
Knaagproduct ter beschikking. Geef je dat ook al je niet thuis bent?
Ik heb vrienden die dat wel doen en vrienden die juist helemaal anti zijn.
Wat is jullie advies hierin. Ik heb haar inderdaad wel een kauwstaaf gegeven als ik weg ga. Nu twijfel ik of ik dat nog ga doen
Stephanie_86 schreef:Waar kopen Jullie de snacks? Ik heb ook een hond die obsessief aan zo'n kouwstaaf gaat knagen dat het dus met 10 minuten op is... hier ligt altijd wel een gewei en daar doet madame wel langer mee.
Ik zoek dus een betaalbare webshop Waar ze gedroogde snacks hebben en eventueel grote stukken gewei. De kleintjes van de dierenwinkel zijn zo op die zijn van farmfood
byloulou schreef:Ik heb al jullie berichten doorgelezen. Sommigen van jullie hebben altijd een
Knaagproduct ter beschikking. Geef je dat ook al je niet thuis bent?
Ik heb vrienden die dat wel doen en vrienden die juist helemaal anti zijn.
Wat is jullie advies hierin. Ik heb haar inderdaad wel een kauwstaaf gegeven als ik weg ga. Nu twijfel ik of ik dat nog ga doen
Stephanie_86 schreef:Waar kopen Jullie de snacks? Ik heb ook een hond die obsessief aan zo'n kouwstaaf gaat knagen dat het dus met 10 minuten op is... hier ligt altijd wel een gewei en daar doet madame wel langer mee.
Ik zoek dus een betaalbare webshop Waar ze gedroogde snacks hebben en eventueel grote stukken gewei. De kleintjes van de dierenwinkel zijn zo op die zijn van farmfood
Amandavd schreef:Stephanie_86 schreef:Waar kopen Jullie de snacks? Ik heb ook een hond die obsessief aan zo'n kouwstaaf gaat knagen dat het dus met 10 minuten op is... hier ligt altijd wel een gewei en daar doet madame wel langer mee.
Bij Kiwiwitje hier op bokt. Super materiaal en fijne service!