Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Ja dat klopt katten kunnen gemeen zijn.
Maar de beet van hond is wel erger
Gini schreef:MarlindeRooz schreef:Ja precies. En met zulke kleine kinderen GEEN herplaatser nemen maar een pup die je vanaf het begin kan corrigeren en laten wennen aan je kinderen.
Dit is echt zo een cliché, maar goed, ieder zijn mening.
Ayasha schreef:tita schreef:Ja dat klopt katten kunnen gemeen zijn.
Maar de beet van hond is wel erger
erger dan de krab van een kat?
Ik heb gezien hoe vrienden met katten hun armen uit zien van een kat die "gewoon speelde". Dat hebben mijn honden nooit klaar gekregen met spelen. Laat staan als het ze menes is.
Als ze beide even gemeen uithalen heb ik liever de beet dan die mesjes van een kat.
Ik ben opgegroeid met een herdershond. Heerlijk beest was dat. Heb jaren bij haar in de mand geslapen.
Het is wel een feit dat een hond meer "werk" is in die zin dat een kat zelfstandiger is. Die hoeven niet uit gelaten te worden, kunnen wat beter alleen zijn...![]()
Maar ik zou niet anders willen dan terug op groeien met een hond.
brokjes schreef:beatje schreef:Ik zou wachten tot ze iets ouder is.Ze zit nu net op een moeilijke leeftijd in haar grenzen gaan opzoeken.Zo doen ze een dier vaak onbewust pijn.
En dan zou ik een hond nemen. katten geven vaak iets eerder hun grenzen aan.
kwestie van erbovenop zitten. heel belangrijk met kleine kinderen en dieren
MarcoBorsato schreef:brokjes schreef:
kwestie van erbovenop zitten. heel belangrijk met kleine kinderen en dieren
Ja en toch kun je iets missen. Wij kiezen ervoor om even te wachten met een hond tot onze dochter iets groter is.
We hebben 3 katten maar om nou te zeggen dat de kinderen er echt iets aan hebben...
Straks als ze kleuter-af zijn krijgen ze een pony, lijkt me veel leuker voor ze.