Rust zacht Fizzy...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkster

Re: Rust zacht Fizzy...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:06

Lieve lieve Fizzy <3
Veel te vroeg... en zo oneerlijk. Heel veel sterkte Elina, het zit je weer niet mee :(:)

Mooiste ster aan de hemel ;(
Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 22:08

Nynkster schreef:
Lieve lieve Fizzy <3
Veel te vroeg... en zo oneerlijk. Heel veel sterkte Elina, het zit je weer niet mee :(:)

Mooiste ster aan de hemel ;(
[ [url=m/84tfeK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wat een leuke foto zeg. Die had ik niet.

Dankjewel Nynke <3 ook bedankt voor de mooie foto's van hem <3
Afbeelding

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:10

Heel veel sterkte met het verlies van deze prachtige hond...troost je,een enting wil niet zeggen dat ze het niet kunnen krijgen

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:20

Rust zacht Fizzy Y;( en sterkte TS!

Mona81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:40

Wat een verdriet, veel sterkte ❤️

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:55

Prachtige foto's van een prachtig dier! Nogmaals veel sterkte Y;(

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 23:06

Jeetje Elina, het zit je niet mee.
Heel veel sterkte!

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 23:10

Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige hond .
Wat ongelooflijk verdrietig ,zo jong nog Y;(

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 23:13

Wat jong :( . Heel veel sterkte Y;(

Sequinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 23:37

Heel veel sterkte Y;(

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 00:00

Jij ent niet en een discussie is niet op zijn plaats. Je woont bij een sloot waar ratten zitten.
Hond is mooi het slachtoffer. Kan zijn dat als hij geënt was dat het een andere variant zou zijn.
Ja, maar dat zal je nooit weten. Heb met jou geen medelijden, wel met je arme hond.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 00:03

truus1957 schreef:
Jij ent niet en een discussie is niet op zijn plaats. Je woont bij een sloot waar ratten zitten.
Hond is mooi het slachtoffer. Kan zijn dat als hij geënt was dat het een andere variant zou zijn.
Ja, maar dat zal je nooit weten. Heb met jou geen medelijden, wel met je arme hond.

Jeetje is dit nodig? Echt ontzettend ongepast. TS is net haar vriendje verloren.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 00:07

truus1957 schreef:

Ik deel je mening enigszins. Maar ik ga hier wel op temmen.

De ts is net haar lieve maatje verloren en dit is niet het topic om hier een discussie over te gaan voeren.

cariena1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 00:08

Kabayo schreef:
Ik heb Fizzy inderdaad niet geënt tegen weil. Bij Fenna zat het bij de pup entingen

Dankjewel allemaal...

Heel lief korlieke. Ben super blij met je foto's van hem <3

Sterkte met t verlies ik ent mijn honden katten en konijn ook niet

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 00:10

truus1957 schreef:

Ik ga je bericht temmen, want wat een afschuwelijke botte opmerking maak jij hier naar TS. Ze heeft veel voor haar hond gedaan, maar helaas mocht het niet baten. Ik wens je heel veel sterkte met je hond lieve TS! <3

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 00:13

TS, allereerst gecondoleerd met het verlies. Altijd heftig als je je maatje verliest Y;(

cariena1973 schreef:
Sterkte met t verlies ik ent mijn honden katten en konijn ook niet

Nou pfoe pfoe, stoer om dit te zeggen in een topic waar de dood van de hond waarschijnlijk voorkomen had kunnen worden met een enting.

@Pareltje: Tja... ze heeft wel gelijk. Ze heeft veel voor haar hond gedaan, dat zeker. Behalve hetgeen wat de ziekte had kunnen voorkomen. Dat maakt het verlies niet minder heftig dus ze had het inderdaad wel wat netter kunnen verwoorden.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 00:39

Ik ga het bericht van truus ook temmen hoor.

Kabayo, eerst zoveel pech met de paarden en nu zoveel pech met de honden. Schrik er behoorlijk van. Jij moet er wel helemaal naar van zijn. Veel sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 00:42

Er zit zeker een kern van waarheid is, maar ik weet niet of dit wel de juiste plek en tijd is om het te verwoorden.... :\
Ze krijgt er haar hond in ieder geval niet meer mee terug en dat is verschrikkelijk rot.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 04:44

Oh wauw. Internetheld. Vast trots op je opmerking. Hoop dat je er heerlijk om geslapen hebt +:)+

Ik snap dat het voor vele een moeilijk onderwerp is qua enten en ik weet dat het een discussie onderwerp is. Ik respecteer jullie mening ook. Maar ik krijg er wel een naar gevoel bij zo , dat zijn dood in mijn schoenen word geschoven. En weet je . Het is altiid achteraf. Als je alles van te voren weet.... dan had ik mijn merrie ook nooit gedekt... dan leefde zij ook nog.. maar ja. Ik vraag jullie om de discussie ergens anders voort te zetten. Anders zou ik er misschien best mee om kunnen gaan , maar nu even echt niet :( ;(

Voor de rest bedankt :)

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 08:16

Kom op zeg, droeftoeter....
mijn hond is wel geënt maar enting werkt maar een half jaar. Dus al had ze vorige zomer geënt had misschien het nog weinig uitgemaakt. Zoek lekker een andere plek om je ongenoegen te uiten...

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 08:29

Ik wou nog even kwijt dat ik jullie wel snap..En dat jullie misschien zelfs wel gelijk hebben. Helaas krijg ik mijn knapzak er niet mee terug <3

De fokker heeft er alles aan gedaan om hem zo gezond mogelijk en ingeënt af te leveren. Echt petje af voor haar. Helaas ben ik zelf wat dommig geweest om niet te gaan kijken. Ik ging er echt van uit dat het bij zijn basis entingen zat. Niet wetende dat dit niet in Zweden is. Dat is vooral onwetendheid. Wellicht een stukje laksheid...

Nou heb ik vorige week zijn boekje nog in handen gehad om de entingen te checken. De eerste liep in mei af . Dus ik dacht er ook nog niet aan. Hij zou anders vandaag gecastreerd worden...

Toch wil ik jullie bedanken voor jullie (soms wat harde) input. Ik kan hier zeker van leren. Hoe vreselijk zeer het ook doet , nota bene ook van het schuldgevoel. Arm beest

Lottehorse27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 08:47

Ah nee, knappe Fizzy. Heel veel sterkte! Y;(

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 09:15

Ach nee, niet nog meer pech met je dieren. Heel veel sterkte :(:) Y;(

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 09:17

Kabayo schreef:
Ik wou nog even kwijt dat ik jullie wel snap..En dat jullie misschien zelfs wel gelijk hebben. Helaas krijg ik mijn knapzak er niet mee terug <3

De fokker heeft er alles aan gedaan om hem zo gezond mogelijk en ingeënt af te leveren. Echt petje af voor haar. Helaas ben ik zelf wat dommig geweest om niet te gaan kijken. Ik ging er echt van uit dat het bij zijn basis entingen zat. Niet wetende dat dit niet in Zweden is. Dat is vooral onwetendheid. Wellicht een stukje laksheid...

Nou heb ik vorige week zijn boekje nog in handen gehad om de entingen te checken. De eerste liep in mei af . Dus ik dacht er ook nog niet aan. Hij zou anders vandaag gecastreerd worden...

Toch wil ik jullie bedanken voor jullie (soms wat harde) input. Ik kan hier zeker van leren. Hoe vreselijk zeer het ook doet , nota bene ook van het schuldgevoel. Arm beest

Misschien zit ik er helemaal naast,

Maar in het wel/ niet enten van weil topic afgelopen herfst was het wel heel duidelijk dat je anti enten bent.

Als ik dat topic terug lees, krijg ik een beetje het gevoel dat je toen al wist dat Fizzy niet geënt was tegen Lepto.

Echt, ik kan er volledig naast zitten hoor.

En ja, een hond kan ook Weil krijgen als het wel geënt is! De enting sluit het besmet raken met Lepto niet uit en zodra een hond ook maar iets van symptomen vertoond die kunnen lijken op Weil, dan zou er alsnog getest moeten worden. (En zelfs toen er eigenlijk niet voldoende symptomen waren afgelopen weekend, namelijk geen koorts, stond ik erop bij de da om Weil getest te hebben)

Ik voel echt heel erg met je mee, zeker omdat je dit niet verwacht dat Lepto ook zomaar in je eigen omgeving voorkomt. "Dat gebeurt toch alleen maar aan de andere kant van Nederland"

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte.
Laatst bijgewerkt door mvdende op 27-02-20 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 09:20

mvdende schreef:
Misschien zit ik er helemaal naast,

Maar in het wel/ niet enten van weil topic afgelopen herfst was het wel heel duidelijk dat je anti enten bent.

Als ik dat topic terug lees, krijg ik een beetje het gevoel dat je toen al wist dat Fizzy niet geënt was tegen Lepto.

Echt, ik kan er volledig naast zitten hoor.

En ja, een hond kan ook Weil krijgen als het wel geënt is! De enting sluiting het besmet raken met Lepto niet uit en zodra een hond ook maar iets van symptomen vertoond die kunnen lijken op Weil, dan zou er alsnog getest moeten worden.

Ik voel echt heel erg met je mee, zeker omdat je dit niet verwacht dat Lepto ook zomaar in je eigen omgeving voorkomt. "Dat gebeurt toch alleen maar aan de andere kant van Nederland"

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte.

Klopt dat ontken ik volgens mij ook nergens :) Maar ik wist niet dat dat niet in de basis entingen zat en dat hij er nooit tegen geënt was. Daar ging ik namelijk wel van uit. Als pup/jong dier vind ik die eerste entingen wel belangrijk want dan zijn ze nog zo kwetsbaar.. Als ik er bewust van was had ik hem zeker nog gehaald.

Verder heb je ook gelijk... ach.. Is helaas niks meer aan te doen ;(