Veel te vroeg... en zo oneerlijk. Heel veel sterkte Elina, het zit je weer niet mee

Mooiste ster aan de hemel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1957 schreef:Jij ent niet en een discussie is niet op zijn plaats. Je woont bij een sloot waar ratten zitten.
Hond is mooi het slachtoffer. Kan zijn dat als hij geënt was dat het een andere variant zou zijn.
Ja, maar dat zal je nooit weten. Heb met jou geen medelijden, wel met je arme hond.
truus1957 schreef:Jij ent niet en een discussie is niet op zijn plaats. Je woont bij een sloot waar ratten zitten.
Hond is mooi het slachtoffer. Kan zijn dat als hij geënt was dat het een andere variant zou zijn.
Ja, maar dat zal je nooit weten. Heb met jou geen medelijden, wel met je arme hond.
cariena1973 schreef:Sterkte met t verlies ik ent mijn honden katten en konijn ook niet
Kabayo schreef:Ik wou nog even kwijt dat ik jullie wel snap..En dat jullie misschien zelfs wel gelijk hebben. Helaas krijg ik mijn knapzak er niet mee terug
De fokker heeft er alles aan gedaan om hem zo gezond mogelijk en ingeënt af te leveren. Echt petje af voor haar. Helaas ben ik zelf wat dommig geweest om niet te gaan kijken. Ik ging er echt van uit dat het bij zijn basis entingen zat. Niet wetende dat dit niet in Zweden is. Dat is vooral onwetendheid. Wellicht een stukje laksheid...
Nou heb ik vorige week zijn boekje nog in handen gehad om de entingen te checken. De eerste liep in mei af . Dus ik dacht er ook nog niet aan. Hij zou anders vandaag gecastreerd worden...
Toch wil ik jullie bedanken voor jullie (soms wat harde) input. Ik kan hier zeker van leren. Hoe vreselijk zeer het ook doet , nota bene ook van het schuldgevoel. Arm beest
mvdende schreef:Misschien zit ik er helemaal naast,
Maar in het wel/ niet enten van weil topic afgelopen herfst was het wel heel duidelijk dat je anti enten bent.
Als ik dat topic terug lees, krijg ik een beetje het gevoel dat je toen al wist dat Fizzy niet geënt was tegen Lepto.
Echt, ik kan er volledig naast zitten hoor.
En ja, een hond kan ook Weil krijgen als het wel geënt is! De enting sluiting het besmet raken met Lepto niet uit en zodra een hond ook maar iets van symptomen vertoond die kunnen lijken op Weil, dan zou er alsnog getest moeten worden.
Ik voel echt heel erg met je mee, zeker omdat je dit niet verwacht dat Lepto ook zomaar in je eigen omgeving voorkomt. "Dat gebeurt toch alleen maar aan de andere kant van Nederland"
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte.