Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Granoek schreef:Vanmorgen toen ik wilde gaan checken lag ze op het logeerbed, ik had dat niet door dus toen ik een kussen wilde pakken verschrok ze en rende ze naar de bureau. Nu zit ze op de bureau tussen de twee ‘verdiepingen’. Maar als ik dichterbij kom met mijn hand (met dikke wanten, ik leer van mijn fouten) om een snoepje aan te bieden gaat ze slaan en hissen. Oogje ziet er niet goed uit, ik heb oogzalf maar kan het er niet in doen.
Dit is poes
[ [url=m/rxppBW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben heel blij hoe het ging; in 2 sec zat ze in haar reismand (reismandje kan ik het niet noemen, er hadden 4 Noekie's in gepast volgens mij). Ze zat half onder kussens en ik kon langzaam mijn hand uitsteken om haar bij haar nekvel te pakken. Nog wat voer mee en gaan 
Ik vind haar heel nieuwsgierig, en enigszins argwanend van mensen maar niet echt bang.
die doen onze eigen katten niks, maar buurkatten jagen ze weg, en deze zien ze nog niet als eigen. Er zit dus een hek tussen honden en de bench en nog een meter ruimte, maar het is nog wederzijds fascinatie. Als het wat kalmer is laten we de honden wel bij de bench en leren dat je kat wel aan mag kijken, maar neus tegen bench niet acceptabel is 
Ze komt nu al zo voorzichtig kijken wat er aan de hand is en is super nieuwsgierig. Foto's zijn niet zo geslaagd bij lamplicht, maar hopelijk binnenkort even met daglicht een foto maken. Dorien66 schreef:Super!
Hoe is het nu met haar oogje?

mevrouw wil KNUFFELS. Als een soort stormram geeft ze een kopstoot tegen je hand en de motor doet het zonder problemen