Welke uitlaatservice voor hond?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:27

marleen_usar schreef:
Wat een geld zeg, ik ben echt verbaasd. Dat ze dat durven te vragen, ik vraag echt veel minder.

Het is echt bizar...als ik ze "gewoon" mee laat gaan ben ik echt per keer minimaal 20 euro kwijt maar bij de meeste rond de 25. Wordt het in het weekend is het dus individueel en kom ik gewoon op 30 euro per keer dus als ik ze savonds en smorgens vroeg uit wil laten zit ik al op 60 euro.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:30

Zo dat is echt veel, ik vraag 7,50 en bij 2 honden 12,50.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:34

marleen_usar schreef:
Zo dat is echt veel, ik vraag 7,50 en bij 2 honden 12,50.

Hoeveel honden heb jij dan in een groep? Daar kan ik niet van leven. En werk jij wit of zwart?

Ik heb een HUS en ik vraag 110 per 10 wandelingen. Dus 11 euro per wandeling. 2e hond 9 euro per wandeling. Honden die 5 dagen per week meegaan zijn 180 euro per maand. Max 6 a 7 honden per groep, 2 groepen per dag.
Van die 11 euro betaal ik dus 21% btw, mijn autokosten, verzekering en dan hou ik nog een beetje over om van te leven :)

Een HUS kan super zijn, maar je moet wel iets vinden wat bij jou en je hond past. Niet elke hond is er geschikt voor. Een goede HUS komt iig eerst kennismaken met jou en je hond :)

daffodil

Re: Welke uitlaatservice voor hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:36

Machie wat reken jij dan bijvoorbeeld voor weekend?

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:38

daffodil schreef:
Machie wat reken jij dan bijvoorbeeld voor weekend?

In principe werk ik niet in het weekend. Maar mocht ik thuis zijn dan reken ik hetzelfde. Maar dat is echt zelden want in de weekenden ben ik vaak weg.
Er is trouwens een topic over gemaakt:
[BB] Hoge prijzen opvang en uitlaten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:40

Nee dan is het dus echt voor doordeweeks. Dat is prima als je daarvoor een oplossing zoekt, hier in de buurt heb je ook speelweides, kun je ze brengen en weer ophalen. Prima alternatief als je er toch langs komt.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:43

daffodil schreef:
Nee dan is het dus echt voor doordeweeks. Dat is prima als je daarvoor een oplossing zoekt, hier in de buurt heb je ook speelweides, kun je ze brengen en weer ophalen. Prima alternatief als je er toch langs komt.

Klopt. echt voor werkende mensen of mensen die om andere redenen niet elke dag hun hond goed kunnen uitlaten.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:51

Nou ik werk ook :D maar dus ook regelmatig in het weekend

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:55

daffodil schreef:
Nou ik werk ook :D maar dus ook regelmatig in het weekend

ja dat snap ik :)
Maar toch werken de meeste mensen nog maandag tm vrijdag :) En ik wil ook graag 2 dagen vrij ;)
Het is echt een heerlijke baan hoor, maar soms even geen honden van anderen is ook fijn! Het is wel een behoorlijke verantwoordelijkheid ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:57

Dan zou ik zelf via pawshake oid kijken. Als je iemand hebt gevonden waarmee het klikt dan is in het weekend vaak geen probleem. Wij hebben dat ook een paar gedaan en als de klik met baas en hond er was hebben we ook weleens savonds of in het weekend de hond uitgelaten. Namen we die van ons gezellig mee (als het goed klikte uiteraard, honden kennis laten maken met baasje van de andere hond erbij).

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 12:00

waarom is dat duur dan? 300 per maand/dus minstens 20 dagen/1 uur per dag, is nog geen 15 euro per uur.
Je kunt het de kosten niet waard vinden, maar dat is niet dik betaald toch?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 12:03

Ligt er ook aan hoe lang ze lopen voor dat geld. Als ze van dat uur een half uur in de auto moeten wachten vind ik het al weer anders dan dat ze bijna een uur lekker buiten zijn

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 12:10

In Kralingen zijn er best veel toch!? Ik weet zo al drie mensen die daar wonen, die allemaal een verschillende uitlaatservice hebben. Ik zal eens vragen naar de namen.

Je hebt sowieso Joepie, waar ik veel goede verhalen over hoor. “De Hondenman” heb ik goede ervaringen mee bij mijn oppashond. Als je zoekt op “ De Hondenman Rotterdam Kralingen” vind je hem.

Verder dacht ik dat vanuit de winkel “Big Dog Companie” ook een uitlaatservice was, maar die kan ik zo snel op hun website niet vinden. Een hele kundige winkel met een groot netwerk, dus je zou hen ook eens kunnen bellen voor adressen.

Ik denk nog even verder :)

Edit: ik zou mijn hond nooit naar Bello brengen als opvang

CharlesZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 12:50

Simbaa schreef:
In Kralingen zijn er best veel toch!? Ik weet zo al drie mensen die daar wonen, die allemaal een verschillende uitlaatservice hebben. Ik zal eens vragen naar de namen.

Je hebt sowieso Joepie, waar ik veel goede verhalen over hoor. “De Hondenman” heb ik goede ervaringen mee bij mijn oppashond. Als je zoekt op “ De Hondenman Rotterdam Kralingen” vind je hem.

Verder dacht ik dat vanuit de winkel “Big Dog Companie” ook een uitlaatservice was, maar die kan ik zo snel op hun website niet vinden. Een hele kundige winkel met een groot netwerk, dus je zou hen ook eens kunnen bellen voor adressen.

Ik denk nog even verder :)

Edit: ik zou mijn hond nooit naar Bello brengen als opvang

Big Dog Companie ken ik wel als winkel! Ik ga vrijdag wel even langs denk ik. Ik heb met Joepie nu inderdaad aankomende donderdag een afspraak als kennismaking gepland staan. De hondenman zal ik ook even googlen! Die kende ik nog niet.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 14:37

heb je pb gestuurd