Konijn gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 16:55

Konijn word opgehaald :D

en dit is de laatste keer dat ik dus gevonden dier op fb zet met zoveel haat reacties en zelfs een dreigbericht gekregen en nog een snauw van de eigenaar onder mijn fb bericht. haar vriend komt hem halen. volgende keer zet ik wel dier alleen op amivedi XD of bel ik de dierenambulance

joyce83

Re: Konijn gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:11

en waarom geven ze dan een snauw??? als konijn uit de tuin gehaald is dan snap ik het nog wel maar toch niet als het dier op een openbaar stuk huppelt?

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:14

Facebook kan vreemde reacties uitlokken bij sommige mensen. Je hebt goed gehandeld!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:18

woow, ze mogen toch blij zijn dat iemand hun konijn heeft gevonden en goed heeft opgevangen..
Snap die mensen nooit zo goed, maarja..

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 17:24

haar vriend was nog vriendelijk die de konijn kwam halen maar van de vrouw zelf geen bedankje. gelijk maar even op mijn fb gezet dat ik dus nooit meer een gevonden dier op fb zet haar vriend was wel blij dat de konijn niet onder auto is gekomen

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:32

Wow, goed gedaan van jou ts, maar dit soort ontwikkelingen zorgt er dus wel voor dat er dus al geen mensen meer durven in te grijpen op loslopende konijnen ofwatook, stank voor dank ofzo, ze zouden toch blij moeten zijn dat je je ontfermd over hun dier??
De maatschappij wordt er niet beter op met dit soort mensen :(

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 17:36

knollentuin schreef:
Wow, goed gedaan van jou ts, maar dit soort ontwikkelingen zorgt er dus wel voor dat er dus al geen mensen meer durven in te grijpen op loslopende konijnen ofwatook, stank voor dank ofzo, ze zouden toch blij moeten zijn dat je je ontfermd over hun dier??
De maatschappij wordt er niet beter op met dit soort mensen :(

is idd erg jammer. mijn schoonmoeder had de konijn bijna onder haar auto en andere auto had hem ook bijna onder de auto ze had konijn bij mij gebracht zodat konijn niet overreden zou worden... we bedoelde het allemaal goed maar helaas vrienden van die vrouw zijn helemaal geflipt op mij....

en je zou verwachten dat je bedankje krijgt nope.... ook niet ... nou alleen van haar vriend maar niet van die vrouw zelf die vond dat ik het konijn maar terug moest zetten op de drukke weg .... gelukkig heeft haar vriend beide konijnen opgehaald de 1 bij die weg weg en de andere bij mijn huis weg.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:40

Goed gehandeld hoor TS!
Wij hebben dit meegemaakt met een pauw! Die liep altijd los in het dorp (sprong over het hek bij de eigenaar). In het begin kwamen mensen netjes bij hun melden dat de pauw op de weg liep (steeds hele verkeersopstoppingen := ) maar ze deden er niets aan.
Tot hij een keer bijna verdronk in de dorpsvijver. Toen heeft iemand de dierenambulance gebeld en die is hem komen ophalen.
Nou zat de eigenaar toevallig net als ik in een buurtapp en hij ging toch tekeer dat mensen met hun tengels van zijn pauw af moesten blijven :x Stank voor dank!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:43

Tss.. belachelijk zeg.

Goed gehandeld TS!
Ja inderdaad dadelijk werd het dier aangereden of weet ik wat.. Het is ook nooit goed voor sommige mensen... :=

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 17:44

Cayenne schreef:
Goed gehandeld hoor TS!
Wij hebben dit meegemaakt met een pauw! Die liep altijd los in het dorp (sprong over het hek bij de eigenaar). In het begin kwamen mensen netjes bij hun melden dat de pauw op de weg liep (steeds hele verkeersopstoppingen := ) maar ze deden er niets aan.
Tot hij een keer bijna verdronk in de dorpsvijver. Toen heeft iemand de dierenambulance gebeld en die is hem komen ophalen.
Nou zat de eigenaar toevallig net als ik in een buurtapp en hij ging toch tekeer dat mensen met hun tengels van zijn pauw af moesten blijven :x Stank voor dank!

heb wel even mijn verhaal nu op fb gezet heb de printscreens er maar niet bij gezet... want mensen waren echt boos.

gelukkig weet ik zelf wel dat ik goed gehandeld heb. maar jammer dat mensen dat niet vinden

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:44

Collega van mij was laatst ook haar konijn kwijt, die was echt heel blij dat de vinder het konijn bij Amivedi had aangemeld.
Konijn was ontsnapt uit de tuin en zat een straat verderop in iemands achtertuin. Collega heeft de gelukkige vinder een doos Merci gegeven.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:46

Wat een trieste mensen. Fijn dat die vriend nog wat verstand heeft.

Toch deed je het voor het beestje niet voor dat achterlijk mens.
Dus bedankt dat jij zo goed op hem/haar hebt gepast!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 17:48

AaronYve schreef:
Wat een trieste mensen. Fijn dat die vriend nog wat verstand heeft.

Toch deed je het voor het beestje niet voor dat achterlijk mens.
Dus bedankt dat jij zo goed op hem/haar hebt gepast!

zolang dier hier terecht kan is het welkom honden katten cavia's en konijnen. ( wel moet de hond met een andere hond kunnen omgaan ivm met Lilo)

en lief dat jij mij bedankt <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 18:24

Goed gehandeld ts! :)
Gek hè die reacties. Ik heb het zelfde gehad met een hond die ik gevonden had. Hond was net twee uur bij nieuwe eigenaar en was uit de tuin ontsnapt. Was een buitenlandse hond dus nog helemaal niets gewend. Met gevaar voor eigen leven heb ik de hond uit het water gevist want uit paniek was die daarin gesprongen en kon er niet meer uit. Ik (zwanger) dus een doodsbange, bijtende hond uit het water gevist. 1,5 uur later kwam eigenaar aankakken, trok de riem uit onze handen en gaf de hond nog een paar rukken terwijl wij dat beestje net rustig hadden gekregen. Beet ondertussen bijna de riem door, maar dat boeide meneer niets. Geen bedankje niets... Wilde de hond bijna terugpakken en hem zelf mee naar huis nemen. Het is dat ik nog een dreumes heb rondlopen waar ik hem niet bij vertrouwd had..

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 18:42

Anoniem schreef:
Goed gehandeld ts! :)
Gek hè die reacties. Ik heb het zelfde gehad met een hond die ik gevonden had. Hond was net twee uur bij nieuwe eigenaar en was uit de tuin ontsnapt. Was een buitenlandse hond dus nog helemaal niets gewend. Met gevaar voor eigen leven heb ik de hond uit het water gevist want uit paniek was die daarin gesprongen en kon er niet meer uit. Ik (zwanger) dus een doodsbange, bijtende hond uit het water gevist. 1,5 uur later kwam eigenaar aankakken, trok de riem uit onze handen en gaf de hond nog een paar rukken terwijl wij dat beestje net rustig hadden gekregen. Beet ondertussen bijna de riem door, maar dat boeide meneer niets. Geen bedankje niets... Wilde de hond bijna terugpakken en hem zelf mee naar huis nemen. Het is dat ik nog een dreumes heb rondlopen waar ik hem niet bij vertrouwd had..

pff ook niet erg leuk gelukkig had jij de hond gered <3