Snoepjes voor training hond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: Snoepjes voor training hond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:55

Ik gebruik voor trainen meestal gedroogd runderhart of worst. Je hebt diverse soorten worst voor honden, ook graanvrij en hoog gehalte vlees, en je kan natuurlijk zelf weten hoe groot je de stukjes snijdt. Ik doe het in een beloningszakje zodat mijn jaszak schoon blijft. Werkt ideaal hier.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:07

Meliaforever schreef:
Eilish schreef:
Ik zou iets met een hoog vlees- of vispercentage geven. Zelf heb ik de I am chicken cubes en die kan je door de helft breken.

Zijn dat ook een beetje zachte dingen?
Hij vind Rodi houdbare worst wel heel lekker, ben zelf alleen niet zo'n fan ervan en het is maar een klein hondje. :+

Ja, ze zijn qua zachtheid zoals de snoepjes in de vorm van een botje:
Afbeelding
Je kan ze in ieder geval makkelijk door de midden doen, zo zacht zijn ze.
Laatst bijgewerkt door Eilish op 29-01-20 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:12

handjes normale brokken in een plastic zakje doen, kleine stukjes kaas er bij, kleine stukjes frikandal/knakworst/kipfilet/zoiets er bij doen. Je brokjes gaan er heerlijk van ruiken en af en toe hebben ze een mega-bonus dmv een stukje ander lekkers.
Andere optie die hier goed werkte was gedroogde lever, maar dat vond ik zelf echt walgelijk om te maken.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:23

Bij de Lidl verkopen ze vleesstaafjes per stuk verpakt. Voor 1 euro zoveel heb je er 10. Je kan ze makkelijk in kleine stukjes afbreken. En honden vinden ze erg lekker, ook de geur.