Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Birdie60 schreef:Landschildpad? Weet je wat die kosten.
Ik heb er 2 met papieren, zonder niet te koop.
Waren net uit het ei, kosten me 50 euro per stuk.
Zit ook een hoop werk aan, buitenverblijf en binnen verblijf.
Aparte bodem, cocopeat moet minstens 60 cm diep zijn.
Vaak als je ze in winterslaap laat komen ze er niet uit.
Warmtelampen nodig en uv lampen.
_Femkeeex schreef:Een hamster zou ik super leuk vinden, maar ik ben ook bang dat ze teveel lawaai maken. Aan garnalen of kleine visjes heb ik ook gedacht! Ik heb alleen geen idee hoe lang die beestjes alleen kunnen blijven.
_Femkeeex schreef:Ik heb wel een kamer waarvan het raam niet open kan. Ga ik dan geen last van het stof krijgen van een hamster? Ik had ergens zoiets gelezen.
Sem_ schreef:Een hamster kan wel wat geluid geven 's nachts, stof zelf nooit last van gehad. En bijvoorbeeld iets als luipaardgekko's?
DezeNaam schreef:Birdie60 schreef:Landschildpad? Weet je wat die kosten.
Ik heb er 2 met papieren, zonder niet te koop.
Waren net uit het ei, kosten me 50 euro per stuk.
Zit ook een hoop werk aan, buitenverblijf en binnen verblijf.
Aparte bodem, cocopeat moet minstens 60 cm diep zijn.
Vaak als je ze in winterslaap laat komen ze er niet uit.
Warmtelampen nodig en uv lampen.
Waarom direct zo aanvallend? Ik heb een slang op kot. Beest alleen koste me 70 euro (zonder toebehoren dus). Het is maar net wat je ervoor over hebt. Voor zover ik weet heeft TS geen bedrag genoemd.
MoppieFilou schreef:Sem_ schreef:Een hamster kan wel wat geluid geven 's nachts, stof zelf nooit last van gehad. En bijvoorbeeld iets als luipaardgekko's?
Ik ga volgend jaar ook op kamers en zou ook heel graag wat gezelschap van een huisdier hebben, maar veel diertjes zijn niet echt makkelijk om op kamers te houden. Gekko's lijken me wel leuk, maar kosten ze veel? En wat met eventuele stank/geluid? Kan je ze makkelijk mee naar huis nemen tijdens de vakantie?
Edit: kunnen ze makkelijk een weekend alleen blijven?
_Femkeeex schreef:Ik denk dat het garnalen worden. Weet iemand waar ik het beste informatie over deze dieren kan halen? Ik heb 100 vragen en ik wil echt eerst alles erover weten.
_Femkeeex schreef:Ik denk dat het garnalen worden. Weet iemand waar ik het beste informatie over deze dieren kan halen? Ik heb 100 vragen en ik wil echt eerst alles erover weten.