Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
slecht eten hoeft dus niet perse een medische oorzaak te kennen. Maar gezien zijn tandvlees, zou ik het toch goed in de gaten houden.
mijn bully die op 6 jaar bij mij kwam had enorme tandplak en dus ook slecht tandvlees, nu, 3 jaar verder en op dezelfde persbrok is de tandplak bíjna helemaal verdwenen en heeft ze geen last meer. Volgens mij puur en alleen omdat er minder rotzooi zit in dit soort brokken.kiwiwitje schreef:Dentastick is vooral rommel..![]()
Je wil graan vrij voeren en dan geef je een dentastick die als hoofd ingredient graan heeft
Kaus schreef:Als ze, zoals je aangeeft, gewoon een laagje vet op haar ribben heeft zal ze gewoon eten wat ze nodig heeft. Ik vind 300g ook wel erg veel voor een jonge hond van 7 maanden. Ik zou haar gewoon laten eten zoveel ze wil. Je geeft zelf aan dat ze absoluut niet te dun is en beter iets schraal dan te dik, zeker voor een pup.
, mag je altijd een berichtje sturen
LieveLoes schreef:Ik zal eens kijken! Zoals eerder aangegeven wil ik eigenlijk niet van merk wisselen tot we weer bij de DA zijn geweest.
Snoepjes durf ik niet te zeggen. Is geen vaste hoeveelheid. Vaak wel dentastick enzo
En stoppen met de dentasticks, bij een hond die niet zo goed eet zou ik als snack liever iets gezonders voeren. Maar het is een rot leeftijd, meer honden hebben er last van. Mijn vorige teefje werd met 7 maanden loops, maar daarvoor was ze heel dun en at ze moeilijk. Dat ging vanzelf weer over (ik ben toen 1 keer van voer gewisseld en heb de snacks omgeruild voor gezondere opties zodat wat ze binnenkreeg wel goed was_)