Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:We hebben 2 honden...in de zomer komen die altijd in de tuin, maar niet dag en nacht... Nu komen ze zelden in de tuin.
En helaas is het door de hele tuin....
We willen sowieso al planten erbij planten waar katten niet van houden...em koffiedik zat ik ookal aan te denken inderdaad
Birdie60 schreef:Kattenval en daar voer in. En dan naar asiel brengen. Als ze de kat komen ophalen moeten ze elke keer voor betalen, maar is hun eigen schuld. Is wel gemeen maar ik wordt hier schijt ziek van dat mensen zijn katten niet bijhouden. Buurman tegenover schiet met een luchtbuks erop.
daphne_xxx schreef:Birdie60 schreef:Kattenval en daar voer in. En dan naar asiel brengen. Als ze de kat komen ophalen moeten ze elke keer voor betalen, maar is hun eigen schuld. Is wel gemeen maar ik wordt hier schijt ziek van dat mensen zijn katten niet bijhouden. Buurman tegenover schiet met een luchtbuks erop.
Dit doet mijn vader ook inderdaad!![]()
Ik geef hem groot gelijk! (en ja, wij hebben zelf een hele lieve leuke binnen kat)
speurneusc schreef:daphne_xxx schreef:
Ik geef hem groot gelijk! (en ja, wij hebben zelf een hele lieve leuke binnen kat)
je geeft hem groot gelijk????ok ik heb vervelend jong dat steeds hier in de tuin komt zal ik die ook maar ff met luchtbuks beschieten dan?
Ladyloe schreef:https://www.agrishop.nl/ongediertebestr ... agers.html
Deze heb ik ook. Heb zelf katten maar die komen niet buiten. Maar helaas zagen de katten buiten mijn voortuin als een kattenbak. Heb zo'n ding gekocht en geen last meer!
daphne_xxx schreef:Birdie60 schreef:Kattenval en daar voer in. En dan naar asiel brengen. Als ze de kat komen ophalen moeten ze elke keer voor betalen, maar is hun eigen schuld. Is wel gemeen maar ik wordt hier schijt ziek van dat mensen zijn katten niet bijhouden. Buurman tegenover schiet met een luchtbuks erop.
Amber_anne schreef:Hoe is het normaal om op katten te schieten... Als je dat een geschikte oplossing vind hoop ik dat je opgepakt wordt, is gewoon dierenmishandeling