Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lukasje schreef:beatje schreef:Ben wel benieuwd bij wie ze deze heeft gehaald ,was het een Heidi?
Ik weet meteen wie je bedoelt.
Little_Gift schreef:Dit is toch echt geen Engelse Bulldog hoor... Misschien met moeite een Old English Bulldog maar veeleer een kruising met Boxer.
Desalniettemin betekent dit niet dat ik het hondje niet een volledig en spoedig herstel toewens maar je zus geeft dus niet enkel een ziek hondje gekocht maar ook nog eens een hondje die groter zal worden dan verwacht als men maatje Engelse Bull wou...
Jackie82 schreef:Niet alles uit het buitenland is gelijk slecht he.
Zelf heb ik een hondje uit het buitenland van iemand overgenomen (particulier) en dat beestje kwam uit ? Roemenië of Rusland, weet het niet eens meer. Maar we hebben hem inmiddels al ruim 10 jaar en heeft nog nooit een DA gezien.
En heb nu 2 puppies, geboren in het buitenland toen de 'fokker' daar was, mama en pups daarna mee terug genomen naar NL, maar wel een paspoort van Bulgarije. Maar ook dat zijn 2 super leuke hondjes. Die tot nu alleen een kleine ontsteking hadden aan een oog, en met een simpele oogzalf was het verholpen.
Ik praat broodfok zeker niet goed, maar buitenlandse hondjes hoeft niet altijd slecht!