Bijvoorbeeld bij mijn trio worden eigenlijk alle babies tam geboren. En ze lijken qua karakter echt op hun ouders. Zo heb ik nog een zoon van hen aangehouden (Daiquiri) en dat is qua karakter echt net zijn vader Yeti. Net zo bijdehand, fluit ook precies dezelfde deuntjes en als hij me ziet gaat hij acuut gapen

Zijn vader doet dat ook, geen idee waarom

En bijvoorbeeld de kleintjes van Sterre en Sense zijn net zulke aanstellers als hun moeder. Die is supertam, maar als er een veertje scheef zit schreeuwt ze moord en brand. Ik ben al zo vaak naar de voliere gerend omdat ik dacht dat ze dood lag te gaan

En zo heb ik ook een berg kleintjes gehad die net als hun vader het ontzettend grappig vonden om ons auto alarm na te doen. Dat heeft ook hilarische taferelen opgeleverd

Janouk: Ze zijn ook niet heel knap nee, al vind ik ze als eitje al prachtig hoor

Iemand heeft ze ooit Gonzo's genoemd omdat hun snavel op die muppet lijkt. Nu krijg ik dat beeld dus ook niet meer uit m'n hoofd

En over Mango gesproken: die nam zojuist weer een hap uit onze houten dressoir

Gelukkig is manlief momenteel niet thuis en kan ik het misschien snel bijstiften met een zwarte stift zodra het niet opvalt