Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boras schreef:Keet schreef:Mocht je een hoogvliet in de buurt hebben: de schep en schoon van de AH die hier wordt aangeraden is daar een stuk goedkoper per doos
Echt exact hetzelfde spul
Hoe weet je dat het exact hetzelfde is? Dat lijkt me moeilijk te controleren.
Helaas geen Hoogvliet in de buurt hier.
Keet schreef:Boras schreef:[
Hoe weet je dat het exact hetzelfde is? Dat lijkt me moeilijk te controleren.
Helaas geen Hoogvliet in de buurt hier.
Omdat ik ze beide tegelijk gebruikt heb en dus heb kunnen vergelijken qua verpakking, ingrediënten en daadwerkelijk product
Bentley93 schreef:Wij hebben inmiddels al meerdere merken en varianten uitgeprobeerd. Enkele maanden terug greep ik opeens bijna mis met (helemaal) verschonen, dus in alle haast in mijn pauze een doos gehaald bij de Aldi. Geen idee welke merk het is, maar het is een hele fijne korrel met een aangename geur.
Wat mij opvalt met deze korrel is dat er bij een flinke plas bijna niks aan de bak zelf blijft kleven. Is tussendoor dus ook makkelijk uit te scheppen.
De dozen van de Lidl zijn eigenlijk hetzelfde. Die gebruiken we eigenlijk om en om. Ligt er maar net aan waar ik het koop.
Onze kat is ook kieskeurig met bakvulling, hierbij horen we geen geklaag
Keet schreef:Bentley93 schreef:Wij hebben inmiddels al meerdere merken en varianten uitgeprobeerd. Enkele maanden terug greep ik opeens bijna mis met (helemaal) verschonen, dus in alle haast in mijn pauze een doos gehaald bij de Aldi. Geen idee welke merk het is, maar het is een hele fijne korrel met een aangename geur.
Wat mij opvalt met deze korrel is dat er bij een flinke plas bijna niks aan de bak zelf blijft kleven. Is tussendoor dus ook makkelijk uit te scheppen.
De dozen van de Lidl zijn eigenlijk hetzelfde. Die gebruiken we eigenlijk om en om. Ligt er maar net aan waar ik het koop.
Onze kat is ook kieskeurig met bakvulling, hierbij horen we geen geklaag
Mijn man had die van de aldi eens meegenomen. Rook mijn hele huiskamer naar een soort van wasmiddelachtige geur. Yukkie
Boras schreef:Maar dat kleven aan de bak is dat wel te voorkomen door welk grit dan ook?
Op de bodem wel, mits er een goede laag inligt. Of katlief moet het allemaal opzij krabben.
Maar aan de zijkanten, als de kat niet goed mikt en tegen de zijkant aan plast daar waar geen grit ligt, dan plakt het geheid lijkt me. Gelukkig kan mijn kat goed richten, in het grit i.p.v. tegen de zijkant
Aldi kom ik ook regelmatig voor bepaalde producten, eens meenemen.