Specifieke jas voor een teckel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Re: Specifieke jas voor een teckel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 00:45

Oh dat is erg vervelend majabeestje :(

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 00:51

KarmaChansy schreef:
Oh dat is erg vervelend majabeestje :(

Ja, ik dacht al aan een soort overalletje maar haar pootjes zijn te kort denk ik :+
Moet ook zeggen dat ze een soort stervende zwaan-act doet als ze een jasje aan krijgt.. :Y)
Maar.. wel nodig. Met kou krijgt ze het op haar blaas en moet constant plassen. Niet fijn.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 00:59

Haha mijn oudje vind het ook niet leuk, maar die houd zichzelf niet meer warm dus hij moet wel. Die kan zo beteuterd kijken! Zou je niet eventueel zelf iets kunnen naaien?

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-19 18:25

KarmaChansy schreef:
Ik vond deze nog 100 grams jasje moest gelijk aan jou topic denken :D

https://thermotic.se/shop/okategorisera ... armetacke/

Ik zag nu pas je reactie, goeiemorrege :')

Het ziet er uit als een heel mooi jasje, bij deze zou hij zijn pootjes nog kunnen bewegen, daar zie ik een beetje tegenop bij die andere jasjes. Het achterstuk hangt best ver over zijn achterhand heen, ik ben bang dat hij dan geen pas meer verzet. Daarom durf ik hem eigenlijk ook niet te bestellen, dat is volgens mij de Hurtta, maar die van back on track is achter ook best lang.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 02:57

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 08:02

Ts,
Je zou http://exclusivefordogs.nl/ even een berichtje kunnen sturen.
Ik weet dat het merk formydog een speciale teckellijn heeft dus ik denk dat ze je zeker verder kan helpen.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 14:40

cinniz123 schreef:
Ts,
Je zou http://exclusivefordogs.nl/ even een berichtje kunnen sturen.
Ik weet dat het merk formydog een speciale teckellijn heeft dus ik denk dat ze je zeker verder kan helpen.

Dankjewel!! Ga ik even naar kijken zodra ik tijd heb!

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 14:41

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 15:23

Vriendin van mij heeft Kentucky honden jasjes voor haar teckel is wel een standaard.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 10:03

Zie toevallig de formydogs jasjes voorbij komen op fb zag dat ze ze niet op de site had staan maar ze heeft ze voor nu wel besteld.

Afbeelding

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-19 15:54

cinniz123 schreef:
Zie toevallig de formydogs jasjes voorbij komen op fb zag dat ze ze niet op de site had staan maar ze heeft ze voor nu wel besteld.

[ [url=m/toF50q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het zijn op het eerste gezicht wel hele felle kleuren, maar je raakt er volgens mij wel aan gewend :')
Ik heb toevallig gisteren deze besteld; https://www.horze.nl/hondenkleding/dogm ... c=google10

En wordt het niks, dan stuur ik hem terug, daar ben ik nu wel goed in geworden :D

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 16:52

StellaMay schreef:
cinniz123 schreef:

[ [url=m/toF50q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het zijn op het eerste gezicht wel hele felle kleuren, maar je raakt er volgens mij wel aan gewend :')
Ik heb toevallig gisteren deze besteld; https://www.horze.nl/hondenkleding/dogm ... c=google10

En wordt het niks, dan stuur ik hem terug, daar ben ik nu wel goed in geworden :D

Kan er wat bij voorstellen.
Ik ben inmiddels wel wat gewent met mijn naakthonden.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-19 19:41

Citaat:

Citaat:
Kan er wat bij voorstellen.
Ik ben inmiddels wel wat gewent met mijn naakthonden.

Ik krijg nog steeds met mensen te maken die vinden dat een teckel helemaal geen jas nodig heeft.
Da's fijn dat je dat vindt, maar hij geeft blijkbaar aan van wel, uitlaten wordt er toch ook niet leuker op als je een bibberend hondje hebt? :Y)

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 20:10

Nee begrijpelijk.
Joh je wilt niet weten wat ik te horen krijg naar ik kan terug reageren met jij gaat toch ook niet in je blote kont naar buiten :+
Snap wel dat teckels er ook last van hunnen hebben zo laag aan de grond en dan die natte buikjes.

Moet wel bekennen dat ik sommige pakken echt wel te vind hoor.
Zo kreeg ik van de fokker een bont paars pak met ketting om de hals haha dat ging me net even iets te ver :') (zoekt foto)
Ik had altijd problemen met goede jassen vinden voor die naakies meeste wat in de handel is is te kort voor hun dus lopen ze nog in hun blote kont rond.
Ik was dus erg blij met de formydogs collectie die is ontworpen door een chinese naakthond fokker.

Afbeelding