Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Maar ze liggen dus droog, uit de wind en de verwarming staat op 17 graden? Wat is dan het probleem?
Katten hebben het echt niet koud bij die temperatuur, dat is echt iets wat wij mensen erbij bedenken.
Hannanas schreef:De veterinaire modellen kun je prima 24/24 aan houden. Ze gebruiken zeer weinig stroom, zijn waterdicht en ontzettend goed beschermd.
Elektrische dekens voor mensen zou ik niet gebruiken.
HopeMyDay schreef:Hannanas schreef:De veterinaire modellen kun je prima 24/24 aan houden. Ze gebruiken zeer weinig stroom, zijn waterdicht en ontzettend goed beschermd.
Elektrische dekens voor mensen zou ik niet gebruiken.
Veterinaire warmtematjes zijn absoluut niet aan te raden.. tijdens een operatie/nazorg met goede begeleiding en bescherming van het dier kan het.
Ik heb ook in dierenartsenpraktijken meerdere malen katten en hondjes gezien met brandplekken van de warmtematjes en men komt daar vaak pas laat achter vanwege het vele haar van de diertjes.
Letizia schreef:Goof schreef:Maar ze liggen dus droog, uit de wind en de verwarming staat op 17 graden? Wat is dan het probleem?
Katten hebben het echt niet koud bij die temperatuur, dat is echt iets wat wij mensen erbij bedenken.
Binnen is het 17 graden, in een niet geïsoleerde bijkeuken bij lange na niet
En ik gaf idd al eerder aan dat het ws meer mijn gevoel is
Ik kijk straks even naar de linkjes!
Letizia schreef:Je link doet het niet IMJ
Wanneer is een kat oud? Pas als ze ouderdoms signalen gaan vertonen zoals mager, stram, minder haar?
Oprechte vraag trouwens
Letizia schreef:Ooh, dat ziet er wel nice uit