Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ASF schreef:Heb je al eens zo'n feliway stekker geprobeerd? Daarmee krijgt ze misschien meer rust in huis.
Gombal schreef:Misschien is het al ergens genoemd . Maar zoals ik lees doet poes alles in der eigen ruimte keurig op de bak. Wanneer je t huis verder open stelt plast ze dus wel overal.
Maar komt overal op die plek de hond ook ?
Zou er een mogelijkheid zijn dat hond z’n/dr plek afbakend ? Of is t zeker poesbeest ?
KikiCelinevs schreef:Dat ze enkel plast op zachte ondergronden zou voor mij een signaal zijn. Mijn kat heeft een paar x in zijn leven op mijn bed geplast en de badkamermat en dit was wanneer hij blaasontsteking had. Nu begrijp ik dat de urine al is getest en goed is bevonden. Maar kan het niet zo zijn dat de kattenbak korrels pijn doen aan haar pootjes? Katten doen hun behoeften vaak op een zachte ondergrond als ze pijn hebben (bijv houtsnippers die niet fijn aanvoelen aan de pootjes, pijnlijke pootjes of nagels etc.). Op de bak in de bijkamer doet ze nog wel haar behoeften? Is deze anders dan in de rest van het huis?