Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boras schreef:Dat klinkt niet als een droomplek.
Succes ermee
bigone schreef:Camera's is zeker een goed idee, wel met infrarood doen, heb je ook snachts beelden. Dit lijken me niet de mensen die open en bloot rotzooi uithalen. En mocht er wel buurtje pesten bijkomen kun je alles laten zien.
bigone schreef:Wanneer je iemand op de heterdaad betrapt bij het vermoorden van je kat doet de politie er zeker iets mee, ik was helaas net te laat. Wel melding gemaakt en mocht er nog eens een kat verdwijnen , of hij er nu wel of niets iets mee te maken heeft, dan gaan ze praten.
Hevonen schreef:Klinkt heel raar, maar zou het omheinen van het terrein van je buren geen optie zijn? (Ik weet natuurlijk niet hoed groot het is). Ze moeten dan wel meewerken aan het gesloten houden van deuren etc.
Of... de buren opsluiten natuurlijk(Jammer dat dat niet kan)
Misschien kun je een situatieschets posten, maakt de situatie duidelijker
bigone schreef:Wanneer je iemand op de heterdaad betrapt bij het vermoorden van je kat doet de politie er zeker iets mee, ik was helaas net te laat. Wel melding gemaakt en mocht er nog eens een kat verdwijnen , of hij er nu wel of niets iets mee te maken heeft, dan gaan ze praten.