Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KittyDylan schreef:Over konijnen kiezen heb ik echt geen verstandIk zal later eens een andere foto plaatsen?
Leuk Kuggur. Jammer van het beestje, maar wel een mooie kans om zo een schedel te hebben. Ik zou gewoon de natuur zijn gang laten gaan denk ik. De eventuele restjes zijn nog makkelijk te verwijderen (zegt iemand die met 0.0 kennis er aan begonnen is)
Nou, ik ben bij een lokale winkel geweest, en woensdag kan ik mijn 20L kan 35% ophalen. Ze waren toch wel nieuwsgierig wat ik er mee ging doen.."Drogisterij?" Ben bang dat ik iets meer nodig ga hebben
Sjolvir schreef:KittyDylan schreef:Over konijnen kiezen heb ik echt geen verstandIk zal later eens een andere foto plaatsen?
Leuk Kuggur. Jammer van het beestje, maar wel een mooie kans om zo een schedel te hebben. Ik zou gewoon de natuur zijn gang laten gaan denk ik. De eventuele restjes zijn nog makkelijk te verwijderen (zegt iemand die met 0.0 kennis er aan begonnen is)
Nou, ik ben bij een lokale winkel geweest, en woensdag kan ik mijn 20L kan 35% ophalen. Ze waren toch wel nieuwsgierig wat ik er mee ging doen.."Drogisterij?" Ben bang dat ik iets meer nodig ga hebben
Let je wel op met je 35% oplossingdat is serieus spul.....dat moet je niet zo even gebruiken zonder veiligheidsmiddelen.
KittyDylan schreef:He wat apart dat van een egel. Nog nooit gezien, kijkt heel vreemd. Grappig.
Ja dat een mierenhoop ze schoon maakt las ik ook. Maar ik vraag me dan weer af waar ik er eentje vind, zonder dat men er bij komt of zonder dat ik het vergeet. Dan heb ik het liever bij huis.
Kuggur schreef:Hier is een foto van mijn schapenschedel [ [url=m/ygFJJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]