Hoe bleek je een schedel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:50

Als je begint met de schedel vam die vos, zou ik de rest van zn lijf nog even in de grond bewaren.. Ambitieus, maar hoe vet! <3

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:17

KittyDylan schreef:
Over konijnen kiezen heb ik echt geen verstand := Ik zal later eens een andere foto plaatsen?

Leuk Kuggur. Jammer van het beestje, maar wel een mooie kans om zo een schedel te hebben. Ik zou gewoon de natuur zijn gang laten gaan denk ik. De eventuele restjes zijn nog makkelijk te verwijderen (zegt iemand die met 0.0 kennis er aan begonnen is :+)

Nou, ik ben bij een lokale winkel geweest, en woensdag kan ik mijn 20L kan 35% ophalen. Ze waren toch wel nieuwsgierig wat ik er mee ging doen.. := "Drogisterij?" Ben bang dat ik iets meer nodig ga hebben :+

Let je wel op met je 35% oplossing :Y) dat is serieus spul.....dat moet je niet zo even gebruiken zonder veiligheidsmiddelen.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-19 19:17

Sjolvir schreef:
KittyDylan schreef:
Over konijnen kiezen heb ik echt geen verstand := Ik zal later eens een andere foto plaatsen?

Leuk Kuggur. Jammer van het beestje, maar wel een mooie kans om zo een schedel te hebben. Ik zou gewoon de natuur zijn gang laten gaan denk ik. De eventuele restjes zijn nog makkelijk te verwijderen (zegt iemand die met 0.0 kennis er aan begonnen is :+)

Nou, ik ben bij een lokale winkel geweest, en woensdag kan ik mijn 20L kan 35% ophalen. Ze waren toch wel nieuwsgierig wat ik er mee ging doen.. := "Drogisterij?" Ben bang dat ik iets meer nodig ga hebben :+

Let je wel op met je 35% oplossing :Y) dat is serieus spul.....dat moet je niet zo even gebruiken zonder veiligheidsmiddelen.

Ja, dat had ik zelf ook al gelezen en met mijn gezonde verstand bedacht. Daar ga ik ook zeker geen risico mee nemen door bijv. zonder handschoenen mee te werken. :)

pillow

Re: Hoe bleek je een schedel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 19:37

Een schedel met eventuele vlees of haar resten kun je het best in een mierenhoop plaatsen. Na een maand is hij perfect schoon en wit.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 19:42

Ik had mijn egel gewoon in bleek gegooid
Afbeelding

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-19 20:44

He wat apart dat van een egel. Nog nooit gezien, kijkt heel vreemd. Grappig.

Ja dat een mierenhoop ze schoon maakt las ik ook. Maar ik vraag me dan weer af waar ik er eentje vind, zonder dat men er bij komt of zonder dat ik het vergeet. Dan heb ik het liever bij huis.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 23:40

Mijn wilde zwijntjes hebben een biotexbad gehad, dat ging heel mooi (in een afgesloten bak voor de verwarming, in een kamer die verder niet gebruikt wordt :+ ). Spierwit wilde ik ze niet hebben, dus de peroxide achterwege gelaten :j

Afbeelding

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 13:24

KittyDylan schreef:
He wat apart dat van een egel. Nog nooit gezien, kijkt heel vreemd. Grappig.

Ja dat een mierenhoop ze schoon maakt las ik ook. Maar ik vraag me dan weer af waar ik er eentje vind, zonder dat men er bij komt of zonder dat ik het vergeet. Dan heb ik het liever bij huis.

Er gaat echt niemand in een mierenhoop staan poeren om te kijken of daar iets in ligt.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 13:38

Hier is een foto van mijn schapenschedel Afbeelding

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 14:10

Die is gaaf!!
Dacht altijd dat ik een beetje raar ben omdat ik schedels wel interessant en mooi vind :+ maar ben blijkbaar niet de enige

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 14:37

Veriye schreef:
Dacht altijd dat ik een beetje raar ben omdat ik schedels wel interessant en mooi vind :+ maar ben blijkbaar niet de enige

Ik heb ook van alles op sterk water staan en taxidermie, maar ik ben wel een beetje raar :P

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 14:38

Wow , wat heb je een interessante leuke hobby.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-19 17:13

Mijn ouders vinden het wel een beetje vreemd toen ik vol overgave het konijntje schoon aan het maken was. Die kopen namelijk gewoon liever een schedel. Zo hebben ze wel een longhorn en 2 verschillende geit/schaap/hert achtige. Weet het niet precies.

Kuggur schreef:
Hier is een foto van mijn schapenschedel [ [url=m/ygFJJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je die ook zelf schoon gemaakt?

Ik ga morgen eens mijn geit opgraven. Die heeft ook mooie hoorns. Maar vraag me af of je die ook in de H2O2 kunt leggen zonder dat ze eventueel kleur verliezen?