Hondenluier zakt af?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Re: Hondenluier zakt af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:48

Goof. Volgens mij heeft ts daar helemaal niet om gevraagd. Ze kent haar hond en ze ziet haar hond. Waarom altijd je mening moeten geven (doordrukken)

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:57

Mi_Amore schreef:
Die medicatie heeft mijn DA nog niet voorgesteld, we hebben wel 2 andere soorten (zonder succes) geprobeerd. Heb net gebeld en ga de Propalin maandag ophalen :) Enurace willen ze niet gebruiken, daar staan ze niet achter wegens bepaalde mogelijke bijwerkingen.

Er is 4 dagen per week iemand thuis, de overige dagen is er een dogsitter. Geen stress, ze ligt echt niet zomaar in haar eigen plas. Ik besef heel goed dat haar verhaal bijna voorbij is, maar in de tussentijd wil ik haar nog een luxetijd geven. Of toch zo luxe mogelijk. Ik ken mijn hond al zoooooo lang, de keuze zal van dag op dag gemaakt worden, maar nog niet vandaag :)

Waarom pas maandag?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:13

Ik heb deze besteld voor mijn teefje voor als ze loops wordt je kan ze boven aan met klittenband vast maken het sluit mooi aan en snijdt niet in de liezen inmiddels ook gebruikt voor een reu die “lekt” werkt superAfbeelding
Afbeelding

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 15:59

Wat maakt eventuele bijwerkingen uit voor een hind die al bijna aan het einde is? 2 inmiddels overleden honden hebben hun laatste weken prednoral gekregen voor meer levenskwaliteit. Zou prednoral nooit zomaar geven aan een jonge hond maar een hond die al aan het einde is, waarom niet?

Overigens werk in een pension en enurance (of hoe je het ook schrijft) gebruiken behoorlijk wat honden, zowel reu als teef met grote tevredenheid

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 17:56

Wat een gezeur, laat te dat met haar da uitzoeken. Ze heeft het gevraagd en antwoord gekregen. Waarom altijd dat betweterige gedoe.
De vraag ging over een luier ...

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 14:54

Ik zou over het luiertje een medical petshirt aantrekken. Zo kan niets meer afzakken.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:36

Dat zit toch helemaal niet lekker voor die ouwe botjes...

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:44

Billy schreef:
Dat zit toch helemaal niet lekker voor die ouwe botjes...

Die zitten veel beter dan alle andere broekjes bij onze hond, ook fijne kwaliteit katoen :j

Afbeelding

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:10

Ja een jonge en gezonde hond heeft daar geen last van maar een 14jarige zal daar ws meer door belemmerd worden.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:14

Heb je er wel eens een in handen gehad? Ik was daar ook erg bang voor maar zelfs geen schuurplekjes en heel elastische stevige stof, ik vind het een uitkomst :) onze hond is niet oud maar heeft huidproblemen. Draagt hem wel maar 3 weken ivm loopsheid dus voor echt langere tijd durf ik het niet te zeggen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:56

Ja ik heb hem zelf ook voor als mijn honden geopereerd zijn. Ik weet hoe ze zijn en hoe ze zitten. En ik zou ze een oude hond niet 24u per dag aantrekken