Is mijn hond ongelukkig?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 19:39

Klinkt als onze Labrador: lekker relaxt in de tuin, het erf en in huis, maar eenmaal mee wandelen/lopen dan staat hij 'aan' en is ehm: hyper! :):) Zou me niet teveel zorgen maken, het klinkt alsof jouw hond een prima leven heeft... en mocht je hem toch zat zijn...
Afbeelding

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 20:15

Wat de meeste voorgangers ook zeggen, het is prima zo.
Wel kun je op Doggydate kijken en geregeld aan een Doggydate meedoen/organiseren. (is ook al door iemand hier gezegd)

KarmaChansy

Re: Is mijn hond ongelukkig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 20:20

mmmm lastige vraagstelling, persoonlijk denk ik dat je best wel wat uitdaging bied! ik heb 4 honden en die spelen ook niet constant met elkaar, wel merk ik dat ze aan elkaar hangen. Buiten als we samen lopen zijn ze zoals jij beschrijft slenteren, wat snuffen hier en daar en als er een andere hond komt is het wel rauzen :+

Ik denk nav wat jij beschrijft gewoon een logeer hond erbij nemen. Middenmaatje oid kleiner als een lab maar niet zo klein als je chi. Leeft je hond bv helemaal op dan weet je eigenlijk al genoeg :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 16:40

Amandavd schreef:
En ach, als je het echt zeker wilt zijn, wat maakt het dan uit of je 2 of 3 honden hebt :D ;)

Ik vind die 2e al teveel eigenlijk :+ :+

Dank allemaal, ik begrijp dat ik me eigenlijk te druk maak. Dan zet ik het gewoon voort zoals ik nu doe met hem +:)+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 18:45

Goof schreef:
Amandavd schreef:
En ach, als je het echt zeker wilt zijn, wat maakt het dan uit of je 2 of 3 honden hebt :D ;)

Ik vind die 2e al teveel eigenlijk :+ :+

Dank allemaal, ik begrijp dat ik me eigenlijk te druk maak. Dan zet ik het gewoon voort zoals ik nu doe met hem +:)+

Was ook met een hele grote knipoog bedoelt ;)