Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik denk alleen dat net als bij de meeste mensen het geld me niet op de rug groeit dus ik vraag me af wat het meest kosteneffectief is (sparen of verzekeren). Da's toch niet zo raar?
Magrathea schreef:Marije_jiplover schreef:Verzekeraars zitten er om winst te maken, niet om jou uit de problemen te houden.
Verzeker niet wat je zelf kunt dragen. En begin niet aan (huis)dieren als je twijfelt of je hun evt medische kosten wel kunt/wil betalen.
Ik heb mijn paarden niet eens verzekerd, maar een spaarpot achter de hand.
Ik wil graag baas blijven over mijn eigen dieren en hun behandeling.
Toestemming moeten vragen voor een behandeling, zie ik niet zitten.
Joh wat een aanname, ik zeg toch nergens dat ik het niet wil of kan betalen? Ik denk alleen dat net als bij de meeste mensen het geld me niet op de rug groeit dus ik vraag me af wat het meest kosteneffectief is (sparen of verzekeren). Da's toch niet zo raar?
Jessix schreef:Magrathea schreef:Nou ja de kans op ongelukken is toch wel een stuk kleiner zonder fietsers / verkeer / idioten die rare dingen aan je kat voeren etc.![]()
En dat ze binnenhuis ergens af vallen zie ik niet snel gebeuren, zijn ze te lui voor
Maar er kan meer gebeuren dan een ongeluk. Genoeg binnenkatten die echt hoge medische kosten hebben hoor. Dat lees je hier in het topic al terug. Binnen houden is echt geen garantie dat je daardoor de dierenarts maar één keer per jaar nodig hebt.
Jessix schreef:Alleen oudere binnen katten gaan wat mankeren?!Ik hoop het voor je! Sterker nog, ik hoop dat jouw kat nooit wat gaat mankeren.
Magrathea schreef:Nou ja de kans op ongelukken is toch wel een stuk kleiner zonder fietsers / verkeer / idioten die rare dingen aan je kat voeren etc.![]()
En dat ze binnenhuis ergens af vallen zie ik niet snel gebeuren, zijn ze te lui voor
plantje01 schreef:Maar hoeveel geld hebben jullie apart staan? Ik vind het altijd lastig in te schatten hoeveel je nou apart moet hebben staan
plantje01 schreef:Maar hoeveel geld hebben jullie apart staan? Ik vind het altijd lastig in te schatten hoeveel je nou apart moet hebben staan