MarjanB schreef:Suzanne F. schreef:Zit ie daar nou op een keukenweegschaaltje?
Jupff kijken hoe zwaar ie is
Aguttie, wat een dotje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rommulus schreef:Zat aan een helling te denken van max 30 graden
Wilde de bovenkant wat af vlakken en er treedes in zagen dan hebben ze hopelijk (tenminste daar ga ik voor) en 15 cm breed trappetje.
Deze zal dan uiteraard niet kaas recht zijn en hopelijk in een leuke bocht lopen
Ik zal vanmiddag even kijken of ik wat kan vinden zodra ik de maten van de kast heb door gekregen.
In mijn zoektocht ben ik er wel achter gekomen dat ze wel kunnen springen (was was deze in het nauw gedreven) ca 30 kunnen ze halen.
(Google was wat van slag denk ik )
Zijn er nog mensen die weten of beuk en eik veilig zijn voor ze ??
Beuk was al 1 reactie op dat dat veilig is maar eik nog niet
Sintara schreef:Ja klopt ze kunnen wel wat springen, maar ze hebben 0, 0 talent voor traplopen. Ik zou je dan ook echt afraden een bocht te maken in de trap, en kortere treetjes te maken. Al is het maar een ijsstokje, daar hebben ze al grip achter met hun tenen. Ze zullen waarschijnlijk met 3 sprongetjes de trap opgaan en nooit rustig lopen. Dat deden al mijn caafjes in elk geval.
Vanaf een jaar of 6 gingen ze sowieso weigeren een trap op te gaan, toen lieten ze zich alleen afentoe naar beneden storten. Dus het is ook wel fijn als je het trapgat kan afsluiten