Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Ja. Op de momenten dat we thuis zijn (bijna altijd is er wel iemand thuis), probeert ze wel eens iets. De laatste tijd weer wat meer nadat ze een periode niets expres kapot heeft gemaakt. Mijn moeder heeft afgelopen week in het ziekenhuis gelegen, daardoor waren we minder thuis. Als we dan iets moesten doen was er niemand thuis en dan laat ik haar nu ze weer wat probeert lieber opgesloten. Opvoeden gaat nou eenmaal niet vanuit een supermarkt.
Blue_Monday schreef:Zindelijk maken? Als je niet wil dat ie op de bank gaat van dat zilverfolie op leggen. En een plasje en een poepje op je vloer hoort bij een pup, gaat vanzelf weer weg. Bij acht maanden moet dat eigenlijk allanf het geval zijn. Consequent naar buiten gaan.
Edit: ik neem aan dat ie op deze leeftijd niet meer elke keer poept en plast binnenshuis , maar af en toe
_San87_ schreef:Ik vind een bench geen probleem. Wel vind ik de bench er behoorlijk oncomfortabel uit zien? Klein, geen kussen, waar is de waterbak?
Helemaal als je hond er langere tijd in zit, zou een fijn kussen/kleedje en toegang tot water wel prettig zijn, me dunkt.
Palmera schreef:theadora99 schreef:Ja. Op de momenten dat we thuis zijn (bijna altijd is er wel iemand thuis), probeert ze wel eens iets. De laatste tijd weer wat meer nadat ze een periode niets expres kapot heeft gemaakt. Mijn moeder heeft afgelopen week in het ziekenhuis gelegen, daardoor waren we minder thuis. Als we dan iets moesten doen was er niemand thuis en dan laat ik haar nu ze weer wat probeert lieber opgesloten. Opvoeden gaat nou eenmaal niet vanuit een supermarkt.
Opvoeden gaat ook niet als je haar in de bench laat.
theadora99 schreef:_San87_ schreef:Ik vind een bench geen probleem. Wel vind ik de bench er behoorlijk oncomfortabel uit zien? Klein, geen kussen, waar is de waterbak?
Helemaal als je hond er langere tijd in zit, zou een fijn kussen/kleedje en toegang tot water wel prettig zijn, me dunkt.
Er zijn er meerdere die zeggen dat hij klein is maar hij is zeker niet te klein. Misschien dat de foto vertekent. Verder heeft ze een kleedje erin liggen (die ze zelf opfrommelt en aan de kant duwt, ze ligt het liefst gewoon op de vloer). Waterbak staat overdag in de standaard.
Als wij erbij zijn breekt ze ook uit. We hadden haar laatst even vast gedaan vlak voor we weggingen en ze was er met een minuutje uit.
Wij eijden vandaag even naar de bouwmarkt om eens te kijken wat kan gaan werken, in elk geval al bedankt voor de tips!
theadora99 schreef:_San87_ schreef:Ik vind een bench geen probleem. Wel vind ik de bench er behoorlijk oncomfortabel uit zien? Klein, geen kussen, waar is de waterbak?
Er zijn er meerdere die zeggen dat hij klein is maar hij is zeker niet te klein. Misschien dat de foto vertekent. Verder heeft ze een kleedje erin liggen (die ze zelf opfrommelt en aan de kant duwt, ze ligt het liefst gewoon op de vloer). Waterbak staat overdag in de standaard.
Als wij erbij zijn breekt ze ook uit. We hadden haar laatst even vast gedaan vlak voor we weggingen en ze was er met een minuutje uit.
Wij eijden vandaag even naar de bouwmarkt om eens te kijken wat kan gaan werken, in elk geval al bedankt voor de tips!
Kabayo schreef:Mijn husky heeft inmiddels al 2 draadkooien gesloopt en liep ook steeds los als ik thuis kwam. Kan niet los want vreet aan plinten en plast op het tapijt. Dit was helemaal geen probleem als dit een eigen huis was maar we huren dit , moeten het ook weer netjes terug leveren!
Ik heb deze gister gekocht want ik was het zat dat de 2e bench van 90 euro kapot is na anderhalve maand. Deze kostte 100 euro en kunnen 2 honden in. Ook erg ruim. Geen ontsnappingen meer!
[ [url=m/fREuyL.jpg]Afbeelding[/url] ]
candalisa schreef:Bench is helemaal prima hoor TS! Mijn pup heeft ook nu eerste half jaar in de bench en camera erop aangezien madam ging jodelen dus kom ik haar toespreken en dan ist goed... nu ze wat ouder is laat ik haar steeds vaker alleen met de rest.
Je zou ook een pak tiewraps halen die krijgen ze noet makkelijk los hoor! Of anders idd handel vervangen
Michellette schreef:Kabayo schreef:Mijn husky heeft inmiddels al 2 draadkooien gesloopt en liep ook steeds los als ik thuis kwam. Kan niet los want vreet aan plinten en plast op het tapijt. Dit was helemaal geen probleem als dit een eigen huis was maar we huren dit , moeten het ook weer netjes terug leveren!
Ik heb deze gister gekocht want ik was het zat dat de 2e bench van 90 euro kapot is na anderhalve maand. Deze kostte 100 euro en kunnen 2 honden in. Ook erg ruim. Geen ontsnappingen meer!
Zou je voor je eigen geruststelling eens moeten meten hoe warm het in die kist wordt met 2 honden
Giolli schreef:candalisa schreef:Bench is helemaal prima hoor TS! Mijn pup heeft ook nu eerste half jaar in de bench en camera erop aangezien madam ging jodelen dus kom ik haar toespreken en dan ist goed... nu ze wat ouder is laat ik haar steeds vaker alleen met de rest.
Je zou ook een pak tiewraps halen die krijgen ze noet makkelijk los hoor! Of anders idd handel vervangen
Tiewraps lijkt me in geval van nood niet echt veilig. Zo’n haak met kinderslot er op lijkt me beter werken.
Kabayo schreef:Mijn husky heeft inmiddels al 2 draadkooien gesloopt en liep ook steeds los als ik thuis kwam. Kan niet los want vreet aan plinten en plast op het tapijt. Dit was helemaal geen probleem als dit een eigen huis was maar we huren dit , moeten het ook weer netjes terug leveren!
Sclimpre schreef:Kabayo schreef:Mijn husky heeft inmiddels al 2 draadkooien gesloopt en liep ook steeds los als ik thuis kwam. Kan niet los want vreet aan plinten en plast op het tapijt. Dit was helemaal geen probleem als dit een eigen huis was maar we huren dit , moeten het ook weer netjes terug leveren!
Meen je dat echt dat je een volwassen Husky in een buffetkast steekt?
Mooie kast, maar daar een hond in opsluiten lijkt me een heel vreemd idee.