Keet schreef:Birmaan 1 ligt tegen mij aan te slapen.
Birmaan 2 ligt in de boekenkast? te slapen![]()
Bijzonder volk
understatement

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicky91 schreef:Flowery schreef:De tip van de badkamer was ook een goede trouwens! Die zal ik zeker open laten komende dagen
dit wilde ik inderdaad ook zeggen
mijn britje ligt het liefst op de koude vloer van badkamer/wc.
verder inderdaad alles dicht houden!
MDJ schreef:Hoe doen jullie dat met katten die normaal gesproken altijd naar buiten kunnen? Ik kan wel een tijdsklok instellen op mijn kattenluik.. Vandaag heb ik de katten amper binnen gezien... Verstandig om ze toch binnen te laten tussen 10.00 en 21.00 de komende dagen? Of is dat niet nodig? Mijn katten zijn htk katten van 2 en 5 jaar..
MDJ schreef:Hoe doen jullie dat met katten die normaal gesproken altijd naar buiten kunnen? Ik kan wel een tijdsklok instellen op mijn kattenluik.. Vandaag heb ik de katten amper binnen gezien... Verstandig om ze toch binnen te laten tussen 10.00 en 21.00 de komende dagen? Of is dat niet nodig? Mijn katten zijn htk katten van 2 en 5 jaar..