Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cariena1973 schreef:Helaas vanmorgen besloten mijn buitenlandse hond donderdag middag te laten gaan ze is blind dement en heel angstig heeft nu een keer door angst mij gebeten en heb nog 2 jonge kinderen in huis. Ze vliegt overal op en onderdoor als ik aan stofzuigen ben laat dan plas lopen en schud en Shaked half uur natijd nog. In overleg besloten donderdag afscheid te nemen ze is ongeveer tussen de 10 en de 12 jaar oud en artrose in achterpoten
Duhelo schreef:een beetje verder weg (belgie, west vlaanderen), maar hier zitten er op de 2 de pagina al een drie tal kleinere oudere herplaatsers.
https://dierenasielroeselare.be/honden.php?page=1
Zinzi_jewel schreef:Wordt zelf alleen niet blij van de complete " gevonden " nestjes.
Heb daar een apart gevoel bij
Skippy01 schreef:Zinzi_jewel schreef:Wordt zelf alleen niet blij van de complete " gevonden " nestjes.
Heb daar een apart gevoel bij
Mwah, worden ook veel volledige nestjes katten gedumpt en daar kraait geen haan naar...
Zeker bij straathonden is er nou eenmaal veel wildgroei, zeker in het buitenland waar niemand castreert. Dan vinden ze 'complete' nestjes. Compleet tussen aanhalingstekens, want laten we wel wezen, ze vinden vaak 3-4 pups bij nesten podenco/go medio (ik zit aardig in de pods), terwijl die nesten vaak toch wel 7-10 pups groot zijn... Of die overige dan niet te vinden zijn (opgegeten door roofdieren?), of dood gevonden worden, laat ik even in het midden.
Zinzi_jewel schreef:Het gaat hier over honden
Katten is vreselijk hoe nonchalant daarmee omgegaan wordt .