Oh en staan miauwen voor de de douche zodat ik hem aanzet en zij het water van de grond kan likken ipv uit haar eigen drink fontijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kwanyin schreef:Mijn kat kan ook aandacht eisen en je de hele tijd willen meelokken..als je dan toegeeft, leidt ze rechtstreeks naar haar etensbak, waar gewoon eten in ligt, en begint ze rustig te eten terwijl jij er achter staat "maar wat was nu het probleem???"
WesternWay schreef:Oh en waarom katten altijd mee moeten lopen met hond uitlaten? Vervolgens blijven ze ergens hangen en bleren dan de boel bij elkaar lmdat ze je kwijt zijn
[ Video ]
theadora99 schreef:WesternWay schreef:Oh en waarom katten altijd mee moeten lopen met hond uitlaten? Vervolgens blijven ze ergens hangen en bleren dan de boel bij elkaar lmdat ze je kwijt zijn
[ Video ]
Oh, ik dacht echt dat mijn katten de enige waren. Heb het nog nooit katten zien doen maar ondertussen loop ik met 2 honden en 4 katten. 2 liepen altijd helemaal mee, 1 blijft er altijd achter om te schreeuwen en 1 loopt nu niet meer mee.
WesternWay schreef:Als ik mijn hond een bot geef dan gaat hij er naast liggen en dan piept hij af en toe of gaat heel sip liggen doen. Terwijl hij een vreetzak is dus ik neem aan dat hem t liefst gelijk op zou eten. Maar dat doet hij pas na een uur ofzo. Dan gooit hij er 2x mee en begint er dan aan
Ghostattack schreef:Roquen schreef:Waarom mijn kat eens in de zoveel tijd van slaapplek wisselt...
De ene week ligt ze 's nachts op de krabpaal, maar de week daarop kan het zomaar in haar mandje bij het raam zijn, op de stoel, op de bank, bij ons in bed, of op de badkamervloer. Het duurt altijd een paar dagen tot ca. 2 weken. En dan verhuist ze weer...
Doet onze kat ook! Ze verzint elke keer iets nieuws, liefs zo gek mogelijk