Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoLimit_93 schreef:Ja we hebben 3 bakjes trapsgewijs hangen maar de plant in het bovenste bakje ging dood en toen zijn ze ingetrokken.
Scheelt dat ik er momenteel niet zelf woon maar mijn zwager![]()
Het nest is momenteel leeg maar eigenlijk helemaal geen poep op het balkon gehad zoals ik bij andere wel gelezen heb. Weet niet of hij het nest weg gaat halen of gewoon lekker laat zitten.
Hier in Aruba hadden we ook bijna een nestje, dit was alleen in mijn broekje die ik te lang aan de waslijn had laten hangen![]()
Heel sneu want het beestje kwam aanvliegen toen ik hem weghaalde (nest was leeg) maar ik had toch echt de waslijn nodig...
[ [url=m/cnMVXB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lqonc8.jpg]Afbeelding[/url] ]
anjali schreef:Je gaat toch geen nestje weghalen!!!Dat is nergens voor nodig. Duiven zijn ook niet agressief.N.a.v. dit topic herinner ik me dat ik vele jaren geleden een vriend had die ook op een flat woonde en toen een duivennestje op zijn balkon kreeg.Hij had toen last van het gekoer van die duiven,en strooide daarom gif op zijn balkon! Ik heb hem toen gezegd,of jij haalt dat gif nu meteen van je balkon,of het is uit tussen ons!!!!!Ik heb nooit meer iets van hem gehoord. Zo eindigde een jarenlange vriendschap.
ClauH schreef:Nee, een duif is niet agressief maar ze worden niet voor niets vliegende ratten genoemd er wordt op internet zelfs geadviseerd het nest en de poep niet zelf op te ruimen omdat dat zo ongezond zou zijn.
RedPassion schreef:Blijft vreemd, de 'diervriendelijkheid' van de gemiddelde Bokker. En dat terwijl je op een paardenforum toch wat meer dierenliefhebbers zou verwachten...
In elk geval, lekker laten zitten.Agressief zijn ze totaal niet en wat is eventueel wat schoonmaakwerk in ruil voor nieuw leven? Er is al zoveel leefgebied van wilde dieren weg, als ze hun plekje ergens vinden is het toch niet nodig om ze daar ook weer weg te jagen.