Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Ik zou absoluut geen kittens willen die met 13 weken al onder het mes zijn geweest. Ben blij dat ik ze gewoon ongecastreerd mee kon krijgen en eerst volwassen kon laten worden. Ik zou echt nooit maar dan ook nooit een gecastreerd kitten kopen. Je krijgt er zóveel ellende op latere leeftijd voor terug.
Lukasje schreef:Ibbel schreef:Ik zou absoluut geen kittens willen die met 13 weken al onder het mes zijn geweest. Ben blij dat ik ze gewoon ongecastreerd mee kon krijgen en eerst volwassen kon laten worden. Ik zou echt nooit maar dan ook nooit een gecastreerd kitten kopen. Je krijgt er zóveel ellende op latere leeftijd voor terug.
Wanneer je in België een raskitten wil, heb je geen andere keuze hoor.
Gloa schreef:Asiels in de buurt heb ik net uit nieuwsgierigheid eens gekeken maar aanbod van kittens is er niet en wat er aan volwassen katten zit is niet geschikt voor onze situatie of mankeert medisch wat.
Ach we zien wel wat we een keer tegen komen.
Ik heb niets tegen mp en een kitten hoeft niet gratis maar dit neigt echt naar handel voor het geld.
Hoppit schreef:Ach voor kittens uit het asiel die gecheckt, geënt, gechipt en gecastreerd zijn mag je zonder morren best wel een net bedrag voor neerleggen. Ik zou €100 daarvoor een prima prijs vinden.
Maar heel vaak staan ze er ook op met een bepaalde prijs omdat anders 'reptielenmensen' ze komen halen als 'slangenvoer'. Broodje aap verhalen die helaas op herplaatswebsites en facebookpagina's niet uit te woekeren zijn.
Wat ik ook écht onzin vind: papa is een stamboek met zoveel titels huppeldepup en moeders is een stamboek zoveel shows andere huppeldepup. Een kruising bedoel je dus![]()
![]()
![]()
Maar mits dezelfde voorwaarden als uit het asiel wil ik daar alsnog dat honderdje voor neerleggen hoor
Koper schreef:Hoppit schreef:Maar heel vaak staan ze er ook op met een bepaalde prijs omdat anders 'reptielenmensen' ze komen halen als 'slangenvoer'. Broodje aap verhalen die helaas op herplaatswebsites en facebookpagina's niet uit te woekeren zijn.
Woekeren en zijn niet uit te roeien bedoel je denk ik?