Nou even een update... helaas niet een beste.
Buurvrouw is voor een aantal maanden naar een afkickkliniek. In eerste instantie had ze iemand geregeld die 1 of 2 keer per dag de beesten deed. Dus ook de hond 1 of 2 keer per dag uitlaten.
Door omstandigheden komt die gene niet meer, dochter doet het nu en dat is drama. Nadat ze de hond weer in de tuin had laten poepen en mijn man daar wat van gezegd heeft komt de hond nu helemaal niet meer buiten.
De katten worden af en toe een nacht pf 2 dagen buiten gelaten. Ook moeder poes. Maar goed de baby’s kunnen nu wel even zonder. Die baby’s zijn zo schuw dat je ze niet aan kan raken.
Hoe dat huis er nu van binnen uit ziet wil ik niet weten...
Veel buren houden zich er inmiddels mee bezig,
Dierenbescherminf is gebeld, woningbouw vereniging is er mee bezig dus hopelijk snel een oplossing. Super zielig dit... vooral voor die hond.
Mama poes is overigens nog dezelfde dag als dat ik dit topic maakte bevallen. Als ik dit had geweten en ik toen niet hoogzwanger was hadden we ze wel in huis genomen.
Heeft iemand meegemaakt dat de dierenbescherming ook daadwerkelijk beesten weghaalde uit een situatie als dit?