Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Goof schreef:Dank voor de foto's. Wat voor reactie lokt het uit bij andere mensen als ze jouw hond met muilkorf zien?
Waar ik een beetje bang voor ben is (zoals hierboven ook al staat) dat hij de muilkorf gewoon flink in de stront drukt en het alsnog binnen weet te krijgen
Neonlight schreef:Hier was 2 weken geleden ook al een topic over, staat het een en ander aan tips en oorzaken in, [BB] Hond eet poep.
Goof schreef:Neonlight schreef:Hier was 2 weken geleden ook al een topic over, staat het een en ander aan tips en oorzaken in, [BB] Hond eet poep.
Ja.... dat is dit topic
Goof schreef:Neonlight schreef:Hier was 2 weken geleden ook al een topic over, staat het een en ander aan tips en oorzaken in, [BB] Hond eet poep.
Ja.... dat is dit topic
Momo94 schreef:Momo94 schreef:Tip geef hem veendrenkstof van sanofor. Dan kunnen ze hun mineralen aanvullen.
Toch wil ik je deze tip nogmaals mee geven om uit te proberen in plaats van een muilkorf.
Goof schreef:Ja ik heb met wandelen ook echt aandacht bij mijn hond.
Ik doe al een training met hem, hij luistert serieus perfect. Maar wat je al zegt; hij heeft door dat het kan en het is uitermate zelfbelonend.
Ik moet erbij zeggen dat hij wel altijd weet waar ik loop en altijd weer terug komt en mee loopt, maar het is gewoon strontvervelend.
IMANDRA schreef:Goof schreef:Ja ik heb met wandelen ook echt aandacht bij mijn hond.
Ik doe al een training met hem, hij luistert serieus perfect. Maar wat je al zegt; hij heeft door dat het kan en het is uitermate zelfbelonend.
Ik moet erbij zeggen dat hij wel altijd weet waar ik loop en altijd weer terug komt en mee loopt, maar het is gewoon strontvervelend.
Mooie woordkeuze
Wat bij mij hielp is de hond aan zn verstand brengen dat die niet op mij lette tijdens het poep eten. In periodes dat ze echt niet luisterde en door bleef eten, verstopte ik me gewoon achter een auto of een boom. Dan hield ze er snel mee op en ging ze me zoeken . Ze is namelijk banger om mij kwijt te raken dan dat ze poep wil eten. Dat een paar keer doen en sindsdien luistert ze wel beter (dus hoef ik alleen de 'uh!' te roepen indien ze met dr neus boven een hoop stront hangt ). Wil er wel even bijzeggen dat ik absoluut niks afweet van honden trainen en het echt volledig eigen ervaring is