Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
owens-mama schreef:Maar moet je elke keer een ander soort geven of maakt dat niet uit als er compleet op staat..heb nu ongeveer voor 10 dagen nog vlees staan. Maar wil wel graag meer informatie verzamelen omtrent de kvv.
owens-mama schreef:Kobo is dus wel een goede kvv. Alleen hoe krijg je die bevroren worsten in porties.. ik heb maar een klein hondje dus de worsten zijn dan al niet meer goed voordat ik bij het einde van de worst ben..
owens-mama schreef:Daar zou ik ook mijn bedenkingen bij hebben. Ik had zelf die connectie nooit gelegd. Smulders hebben we een keer geprobeerd.. dat was geen succes.. vond het zelf erg stinken .
Rodi ook geprobeerd vond het net karton. Prins heeft mijn oudere hond tijdje gehad.. maar ik vond het niet heel aantrekkelijk uit zien. Na ontdooien vond ik het zo grijs..
De hond mankeert niks. Is door de dierenarts binnenste buiten gekeerd. Bloedtesten etc. Gedaan
owens-mama schreef:Zou RAW hide bot hiervan ook een oorzaak kunnen zijn. Daar is hij op verzot. Die koop ik altijd bij de jumper.. ( eigen merk denk ik)
owens-mama schreef:Dat zou een mooie oplossing zijn. Ik ben me nu aan het verdiepen in de merken. Want dat zijn er ook heeeeel veel. Ik wil graag compleet. Dan weet ik zeker dat hij alles binnen krijgt wat hij nodig heeft.. maar wat is goed.. hebben jullie nog tips waar ik op moet letten. Of merken die compleet zijn.