Drol blijft achter kat ‘hangen’

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Drol blijft achter kat ‘hangen’

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:39

Hier ook wel eens gehad, idd dat een lange haar van ons in de poeperd vast bleef zitten en dan een harde keutel aan het andere uiteinde van die haar, achter die kat aan flapperde :=

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:59

Hier overlaatst ook voorgehad, de vloer en tv kast was een deel besmeurd en mijn vader was alleen thuis met mijn kat lichte paniek bij hem :') Het bleef ook in zijn haar hangen dus ik ga het ook mooi een beetje bijknippen om dit te voorkomen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 11:06

Mijn kat heb ik dit ook wel eens zien doen, en mijn andere kat ook. Zolang het niet ineens heel vaak gebeurd zou ik me er niet druk om maken :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 11:26

Fireheart schreef:
Hij heeft de pasta inderdaad al vaker gehad. Eigenlijk kreeg hij afgelopen jaar elke dag wat pasta, maar de tube was op dus hij had al een poosje niet gehad :(:)
Het is pasta zonder vlees/vis dus gelukkig gaat hij daar niet van krabben!

Annick, dankjewel! Dat ga ik zeker even in mijn achterhoofd houden. Als het nog een keer gebeurd bel ik sowieso de dierenarts namelijk.

Het is nog nooitttt in mij op gekomen een dierenarts te bellen hier voor. Die kunnen niets anders doen dan wat jij al doet. Absoluut geen laxeermiddel gaan geven voor zoiets als dit hoor. Zo fantastisch is laxeermiddel nu ook weer niet (darmen kunnen er bijv. luier van worden waardoor het poepen echt een probleem kan gaan worden)

Soms gebeurd zoiets als dit gewoon en dan even eruit trekken en klaar. Mocht je er eens niet bij zijn als het gebeurd dan zul je moeten poetsen als je thuis komt maar veel erger zal het niet zijn

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-19 10:01

Nou ja, als mijn kat door veel haar in zijn lichaam niet meer kan poepen, dan ga ik daarvoor toch echt wel de dierenarts bellen :o

Ondertussen is het (gelukkig) niet weer gebeurd, maar ik heb hem ook nog niet zien poepen, alleen plassen.
Maar het kan ook zijn dat hij in de tuin heeft gepoept, beetje lastig bijhouden als ze hem ‘s ochtends buiten laten.

Maar hij geeft verder niet aan dat hij ergens last van heeft en vreet als een bootwerker _O-