*Geeft haar kater nog maar eens een dankbare aai over de bol*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aprella schreef:Ik slaap al met oordopjes in
En ontbijt geven gaan we niet doen want dan is er kans dat ze dit in het weekend ook gaan doen om hun eten te krijgen.
Hij wordt nu in de woonkamer gezet als mijn partner gaat werken. In plaats van de klink recht te zetten zoals hier al voorgesteld is, zet mijn partner een stoel onder de klink
Aprella schreef:topsylover schreef:Uh.. Gewoon een mep geven? Of een kussen op zijn hoofd gooien als hij buiten bereik is? Leren ze snel genoeg hun mond nog een uurtje te houden.
Een mep gevenIk ga mijn kat echt geen mep geven omdat hij vervelend doet. Ik vind dit toch verontrustend advies. Geef jij je dieren dan elke keer een mep als ze - volgens jou- vervelend doen?
kiki1976 schreef:Nou hier zo'n pipo die steenvast als we een half uurtje op bed liggen keihard klagelijk voor onze slaapkamer deur gaat zitten mouwen.
Dit houd hij gerust een half uur tot een uur vol. En geloof mij, hij doet het erg luid.
Ze hebben eten, drinken, plek genoeg om lekker te gaan slapen.
Eerder was Ozzy hou je kop zeggen door mijn man voldoende dan stopte hij ermee. Maar nu, neuhhhh meneertje gaat vrolijk verder....
Nee hij komt niet buiten, dus is geen kwestie van naar buiten willen. Geen honger, dorst, is niet alleen, heeft een poezen vriendinnetje (die wel stil is).
Iemand tips hiervoor?