Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoyCiej007 schreef:Britt schreef:Maar waarom zou je ze doodmaken? Ze doen toch helemaal niets?
Ik vind ze eng.
En mijn eerste kennismaking was dat ik ging slapen, op stond (slaapproblemen), en toen ik terug in bed kwam voelde ik iets kriebelen.
(Heb al hekel aan dat iets of iemand ongevraagd aan mij zit).
En zag ik zo'n beest op m'n kussens lopen.
Is echt niet tof.
En ik check altijd al hele huis op spinnen en ongedierte.
Die heule grote huisspinnen in herfst en winter wordt ik ook echt niet blij van.
JoyCiej007 schreef:En mijn eerste kennismaking was dat ik ging slapen, op stond (slaapproblemen), en toen ik terug in bed kwam voelde ik iets kriebelen.
Is echt niet tof.
JoyCiej007 schreef:Britt schreef:Maar waarom zou je ze doodmaken? Ze doen toch helemaal niets?
Ik vind ze eng.
En mijn eerste kennismaking was dat ik ging slapen, op stond (slaapproblemen), en toen ik terug in bed kwam voelde ik iets kriebelen.
Is echt niet tof.
En ik check altijd al hele huis op spinnen en ongedierte.
Die heule grote huisspinnen in herfst en winter wordt ik ook echt niet blij van.
troi schreef:Uh waarom niet simpelweg vangen (glas erover, karton eronder en tadaa gevangen..) en buiten zetten? Die diertjes zijn hartstikke nuttig
claudiadvx schreef:Heel Bokt straks een torenhoge waterrekening omdat ze voor een beestje de wc telkens doorspoelen
Domi_94 schreef:claudiadvx schreef:Heel Bokt straks een torenhoge waterrekening omdat ze voor een beestje de wc telkens doorspoelen
Hopelijk krijgen we dan niet zo'n droge zomer als vorig jaar.
Als ze een natuurlijke dood zijn gestorven, zuig ik ze gewoon op. Levend opzuigen zorgt ervoor dat de hele stofzuiger naar die wantsen gaat stinken